در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: رژیم صهیونیستی فقط زبان زور می‌فهمد/ کشورهای اسلامی مقاومت فلسطین را تسلیح کنند

حجت‌الاسلام فلاحی گفت: رژیم صهیونیستی نشان داده است که دیگر زبان مذاکره نمی‌فهمد و باید با زبان زور با این رژیم وحشی سخن گفت.
کد خبر: ۶۳۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۴ - 20November 2023

نماینده مجلس شورای اسلامی: رژیم صهیونیستی فقط زبان زور می‌فهمد/ کشورهای اسلامی مقاومت فلسطین را تسلیح کنندحجت‌الاسلام والمسلمین «احمدحسین فلاحی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر اظهار داشت: عملکرد رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه با دخالت مستقیم آمریکا در حال رقم خوردن است و این در واقع بمب‌های آمریکایی هستند که بر سر کودکان و افراد بی‌دفاع در غزه فرود می‌آید.

حجت‌الاسلام فلاحی تصریح کرد: چنین حمایت آشکار از نسل‌کشی و سکوت و انفعال جهانی در برابر کشته شدن کودکان دال بر این است که مراجع بین‌المللی و حقوق بشری هیچ‌گونه کارایی ندارند و اعتبارشان در نگاه ملت‌ها از دست داده‌اند. بنابراین جایگاه و اعتبار این مراجع و سازمان‌ها به قدری سست است که دیگر هیچ کشور و ملتی به آن اتکا نمی‌کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تنها راه حل کمک به مردم فلسطین مقابله جدی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی است و نشست اضطراری سازمان همکاری‌های اسلامی نیز با این هدف برگزار شد که کشورهای اسلامی اقدام عملی موثر در برابر جنایات هولناک رژیم صهیونیستی انجام دهند.

وی افزود: ملت‌های آزادی‌خواه جهان عموماً علیه رژیم صهیونیستی به پا خواسته‌اند و با حضور خود در خیابان‌ها نفرت خود را به رژیم صهیونیستی نشان دادند. اما این اراده مردم باید با اقدام عملی دولت‌ها متجلی شود. یکی از مهم‌ترین اقدامات باید تحریم کامل رژیم صهیونیستی در حوزه انرژی باشد.

حجت‌الاسلام فلاحی گفت: دولت مصر و اردن وظایف سنگنین‌تری دارند تا مسیرهای کمک‌رسانی به سمت مردم غزه را باز کنند، رژیم صهیونیستی نشان داده است که دیگر زبان مذاکره نمی‌فهمد و باید با زبان زور با این رژیم وحشی سخن گفت، همانطور که رئیس جمهوری در نشست اضطراری گفت، کشورهای اسلامی باید تلاش کنند تا گروه‌های مقاومت فلسطینی مسلح‌تر شوند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار