در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد: نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های ۵ ساله دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی برگزار خواهد شد

سرهنگ زارع گفت: نمایشگاه «دستاورد‌های ۵ ساله دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، استان یزد» در حال آماده سازی و به‌زودی برگزار خواهد شد. 
کد خبر: ۶۳۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۲ - 22November 2023

سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد از آماده سازی و نحوی چگونگی و زمان برگزاری «نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های پنج ساله دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان یزد» خبر داد.

وی افزود: غرفه نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های پنج ساله دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان یزد در دو بخش «فن آوری، زیر ساخت‌های فضای مجازی و دستاورد‌ها» و «محتوا»، همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین کربلای پنج به مدت پنج روز از ۱۶ الی ۲۰ دی سال جاری در تهران، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

منصور زارع عنوان کرد: به حول و قوه الهی و استعانت از شهدا در پنج ساله اخیر فعالیت‌های چشم گیری در حوزه فضای مجازی صورت گرفته است. با آغاز فراگیری ویروس کرونا اکثر فعالیت‌های فرهنگی و دفاع مقدس به صورت مجازی و آنلاین انجام می‌شد. از این تهدید به وجود آمده برای استان توانستیم هم از لحاظ زیر ساخت و فن آوری و هم تولید و انتشار محتوای دفاع مقدس از ظرفیت‌های فضای مجازی به خوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به برگزار شدن اجلاسیه دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد، در بازده زمانی سال‌های ۱۳۹۹-۱۴۰۰ و ترویج مکتب سلیمانی برای نهادینه شدن فرهنگ ایثار و مقاومت، تولید و انتشار محتوا با موضوعات اشاره شده در دستور کار فعالین فرهنگی استان قرار گرفت.

زارع با تاکید بر تخصصی بودن این نمایشگاه بیان کرد: برای طراحی و اجرای این نمایشگاه، از تجربیات دست اندرکاران حوزه فضای مجازی استان از جمله سازمان فضای مجازی سراج، نیرو‌های مسلح، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری و... برای نشان دادن فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت مردم یزد استفاده خواهیم کرد. 

وی هدف از آماده سازی و برگزاری این نمایشگاه تخصصی، را هماهنگی، هم افزایی سازمان‌ها، معاونت‌ها، ادارات کل استان‌ها در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های پیش رو در حوزه فضای مجازی و ماهواره‌ای دانست.

تهیه و تنظیم: علی شیبانی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار