دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج با امام جمعه شهرستان خاش

همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج شهرستان خاش با امام جمعه دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۶۳۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴ - 19November 2023

دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج با امام جمعه شهرستان خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج شهرستان خاش با امام جمعه دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) (روز پرستار) و هفته بسیج، اظهار داشت: صدور فرمان تشکیل بسیج در روزهای ابتدایی انقلاب اسلام نشان از درایت و آینده نگری امام راحل داشت

حجت‌الاسلام دهقان بیان کرد: به جرات می توان گفت بسیج   تنها ارگانی است که در تمامی‌شئونات زندگی اثار و برکات آن را می توان دید.

وی افزود: بسیج چیزی جدای از مردم نبوده و نیست چرا که آحاد مختلف مردمی یعنی بسیج.

امام جمعه شهرستان خاش برنامه های هفته بسیج را نمونه کوچکی‌از نمایش خدمات این ارگان انقلابی در طول سال خواند و گفت: ان شاءالله با یاری مردم و مسئولین شاهد برگزاری باشکوه برنامه های پیش رو باشیم.

دهقان همدلی، تعامل و هم افزایی موجود در سطح جامعه را بسیار مطلوب دانست و گفت: امید است مردم غزه با سرلوحه قراردادن ۸ سال جنگ تحمیلی ایران و حضور جوانان انقلابی در جبهه های حق علیه باطل از پای نایستند و در مقابل جباران زمانه تا پیروزی کامل مقاومت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، گفت: چیزی که امروز در غزه و فلسطین شاهد آن هستیم نسل کشی و جنایت جنگی است که مجامع بین المللی و جهان عرب در مقابل آن سکوت اختیار کرده اند.

وی تصریح کرد: امروز ایران به قدرت اول منطقه و یکی از قدرت های نظامی جهان تبدیل شده است که این امر نشان از تلاش جوانان انقلابی در تمامی عرصه ها داشته و مایه یاس دشمنان کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار