فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد؛

راه‌اندازی ۳۸ پایگاه علمی در استان یزد

سردار زارع کمالی با اشاره به راه‌اندازی ۳۸ پایگاه علمی در استان یزد گفت: ۴۶ طرح دانش بنیان و فناور حمایت مادی و معنوی شدند.
کد خبر: ۶۳۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۰ - 22November 2023

سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در حاشیه برگزاری برگزاری نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان یزد در گفت وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، ظهار داشت: یکی از قرارگاه‌های دوازده گانه در سطح سپاه الغدیر استان یزد قرارگاه جهاد علم و فناوری است که در این قرارگاه بیش از ۷۸۳۲ نفر در قالب ۱۱۴۹ هسته ساماندهی شدند.

وی با اشاره به اینکه ۳۸ پایگاه علمی راه اندازی شده است گفت؛ یکی از خروجی‌های این قرارگاه احصا مسائل بوده که ۲۳۰ نظام مسائل در حوزه‌های مختلف احصا شده است، همچنین تولید ۵۱۰ محتوای علمی، حمایت از ۸ پروژه گسترده پژوهشی و ملی از جمله فعالیت‌ها در این قرارگاه انجام گرفته است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: ۴۶ طرح دانش بنیان و فناور در قالب این هسته‌های فناور حمایت مادی و معنوی شدند.

همایش جهادگران علم و فناوری امروز با حضور فرمانده سپاه الغدیر و امام جمعه یزد در محل پارک علم و فناوری یزد برگزار شد و از جهادگران برتر استان در عرصه علمی تقدیر شد.

تنظیم: محدثه میرجلیلی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار