نشست قرارگاه جهاد تبیین هرمزگان برگزار شد

سومین نشست قرارگاه جهاد تبیین هرمزگان به ریاست استاندار هرمزگان و با حضور سردار جوانی برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸ - 22November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، نشست قرارگاه جهاد تبیین هرمزگان با حضور «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان، سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران و سردار «اباذر سالاری» فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان برگزار شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این نشست اظهار داشت: امروز که عرصه جنگ غزه را می‌بینیم در می‌یابیم که دست خالی بودن و بی سلاح بودن می‌تواند چه مشکلاتی برای ما ایجاد کند‌.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، تصریح‌ کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره مسیر درست را در حمایت از مردم فلسطین مشخص کرده است از این رو حمایت همه جانبه از مقاومت ملت فلسطین ادامه دارد.

دوستی خاطرنشان‌ کرد: زمان همه چیز را به وضوح مشخص می‌کند و خواهیم دید که رژیم پوک و کودک‌کش صهیونیستی به زودی به زباله‌دان تاریخ انداخته خواهد شد.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج، عنوان‌ کرد: در هفته بسیج بیش از ۱۵۶۱ برنامه در سراسر استان اجرایی می‌شود.

وی متذکر شد: از روز گذشته اجرای برنامه‌های هفته بسیج آغاز شده و محور همه فعالیت‌ها جهاد تبیین است که در سطح استان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار