فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

پرچم عزت و کرامت توسط بانوان و دختران شهید سلیمانی به اهتزاز در خواهد آمد

سردار آتانی گفت: بانوان و دختران شهید سلیمانی امروز باید در جامعه تاثیرگذار باشند و پرچم حسینی عفت و نجابت را همچنان در اهتزاز نگهدارند.
کد خبر: ۶۳۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶ - 22November 2023

پرچم عزت و کرامت و نجابت حسینی توسط بانوان و دختران شهید سلیمانی به اهتزاز درخواهد آمد

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، به مناسبت هفته بسیج اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم و همایش بانوان ایرانی طلایه‌داران ساخت شبستان حضرت زینب (س) با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، سرهنگ مهدی طاهرخانی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین و جمعی از بانوان در سالن حضرت فاطمه زهرا(س) سپاه قزوین برگزار شد.  

سردار آتانی با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و هفته بسیج گفت: درود می‌فرستیم به روح بلند مادران و خواهران شهدا که رنج کشیدند، اما پای آرمانشان ایستادند و به تقدیر الهی خود نیز به شهدا پیوستند.  

این مسئول گفت: امروز رسالت داریم از تاریخ انقلاب و رنج و استقامت مادران و همسران شهدا مطلع شویم و به آن افتخار کنیم.  

فرمانده سپاه استان قزوین بیان داشت: مادران به آرزوی دامادی فرزندان خود نرسیدند، اما به درجه پر افتخار ایثار و استقامت نائل شده و سربلند شدند.  

آتانی گفت: شهید قاسم سلیمانی به ما آموخت به فرزندان شهدا احترام بگذاریم، زیرا عزت و نقطه اقتدار و آبروی ما هستند.  

وی تصریح کرد: امام راحل با اطمینان از وضعیت خانواده رزمندگان و فرماندهان ماموریت‌های مهم را واگذار می‌کردند و اعتقاد داشتند بار تربیتی و آبرو و حیثیت جامعه در دستان بانوان است و این تربیت از داخل خانه، مهد کودک، دبستان، دبیرستان و دانشگاه و جامعه با دستان پر توان بانوان شکل می‌گیرد.  

آتانی ابراز داشت: بانوان ایرانی امتداد بانوان شهدا هستند که بایستی در مسیر آرمان‌ها حرکت کنند.  

فرمانده سپاه استان قزوین ادامه داد: نگاه شهید سلیمانی به بانوان مانند دختران خودش بود و چتر حمایتش بزرگ و گسترده بود و همه سلایق را زیر پوشش نگاهش داشت.  

وی گفت: بانوان و دختران شهید سلیمانی امروز باید در جامعه تاثیرگذار باشند و پرچم حسینی و عزت و عفاف و نجابت را همچنان در اهتزاز نگهدارند.  

فرمانده سپاه استان قزوین یادآور شد: توصیه می‌کنیم زندگینامه مدافعان حرم و خانواده آن‌ها را بخوانید و ببینید ما با اتکا به این شهدا اشتباهات تاریخی گذشته را چگونه جبران کردیم.  

وی ابراز داشت: امروز دشمنان به جایگاه و اهمیت نقش بانوان و دختران قاسم سلیمانی واقف شده اند و با همه امکانات رسانه‌ای و فرهنگی خود وارد میدان شده اند تا کرامت ونجابت و عفاف بانوان ما را خدشه دار کنند، اما با حضور بانوان عفیف ما نخواهند توانست به اهداف خود برسند. 

این مسئول با اشاره به حوادث غزه هم گفت: دستگاه استکبار جهانی هرچند جنگ ترکیبی وتهاجم فرهنگی راه انداخته، اما با ایستادگی ملت‌های مظلوم شکست خواهد خورد.  

وی تصریح کرد: امروز صهیونیست‌ها در باریکه غزه مادرانی که فرزندانشان را با آیه قرآن تربیت کرده‌اند شهید می‌کنند، اما این نبرد ۷۵ سال است ادامه دارد و به یاری خداوند با پیروزی مظلومان و نابودی ستمگران به سرانجام خواهد رسید.  

سردار آتانی اضافه کرد: امروز جنایت آمریکا و اسرائیل آنقدر شنیع است که در مرکز لندن و آمریکا هزاران نفر به خیابان‌ها آمدند و این جنایت را محکوم کردند. 

وی بیان داشت: اسرائیل هر روز جنازه‌های سربازان خود را به صورت پنهانی دفن می‌کند، چون هویت ندارند و در نبرد طوفان الاقصی بیش از یک میلیون نفر از صهیونیست‌ها از اسرائیل رفتند، چون خود را هم ساکن این سرزمین نمی‌دانند و میهمان تلقی می‌کردند. 

سردار آتانی متذکر شد: بعداز این جنگ از هفت میلیون یهودی بیش از یک میلیون نفر خارج شدند و با پاسپورت‌های کشور‌های دیگر از منطقه فرار کردند.  

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: به یاری الهی کربلای معلی دوباره مرکز تحول همه عالم خواهد شد و از کربلا به دمشق و بیت‌المقدس خواهیم رسید تا شعار راه قدس از کربلا می‌گذرد جهانی و محقق شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار