استاندار یزد:

قرارگاه خاتم‌الانبیا در ۳ ابرپروژه استان یزد مشارکت کند

فاطمی گفت: در استان یزد سه ابرپروژه وجود دارد که همه مردم یزد به آن دل بسته‌اند بنابراین درخواست دارم قرارگاه خاتم‌الانبیا در این سه پروژه فعالانه حضور پیدا کند.
کد خبر: ۶۳۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ - 23November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مهران فاطمی» استاندار یزد امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع بیمارستانی ۱۲۸ تختخوابی الزهرا (س) یزد با بیان اینکه سپاه و بسیج در استان یزد طلایه‌دار جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و خدمت‌رسانی هستند، گفت: یکی از خدماتی که توسط سپاه الغدیر یزد در حال انجام است همین شروع عملیات اجرایی بیمارستان 128 تختخوابی الزهرا (س) است.

استاندار یزد با بیان اینکه استان یزد قطب پزشکی جنوب شرق کشور است، افزود: بیش از 45 درصد از مراجعان مراکز بهداشتی و درمانی استان یزد از استان‌های جنوب و جنوب شرقی کشور هستند که عمدتا از مناطق کمتر برخوردار هستند و کیفیت بالای خدمات پزشکی و پایین بودن هزینه‌های پزشکی در استان یزد موجب حضور در این استان شده ‌و شروع عملیات اجرایی این بیمارستان در این زمینه امر مبارکی است که از دست‌اندرکاران این پروژه تشکر می‌کنم.

وی گفت: در استان یزد سه ابرپروژه وجود دارد که همه مردم دارالعباده به آن دل بسته‌اند و حضور قرارگاه خاتم‌الانبیا به عنوان بزرگترین قرارگاه سازندگی کشور امیدی را در دل مردم روشن کرده است بنابراین درخواست دارم که در صورت صلاحدید این قرارگاه در این سه پروژه نیز فعالانه حضور پیدا کند تا مردم یزد از این امر منتفع شوند.

فاطمی با اشاره به مسئله آبرسانی به استان یزد عنوان کرد: خط دوم انتقال آب به یزد یکی از این سه ابرپروژه است که دستور مقام معظم رهبری و مصوبه سفر ایشان به استان یزد است که 15 سال بر روی زمین مانده است و درخواست داریم بر اجرای این پروژه تأکید شود.

وی با اشاره به ابرپروژه راه آهن یزد اقلید گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا در این زمینه کار جهادی و بزرگی انجام داده است، این ابرپروژه استان‌های جنوبی را به خراسان رضوی و سایر نقاط دیگر کشور متصل می‌کند که نزدیک 14 همت تاکنون برای آن هزینه شده است و با رقم 100 تا 200 میلیارد تومان می‌توان این پروژه را تا دهه فجر به نتیجه رساند.

استاندار یزد پروژه نهضت ملی مسکن را سومین ابرپروژه در استان دانست و افزود: یزد تنها استانی است که زمین‌های همه پروژه‌های نهضت ملی مسکن دولت فعلی در آن ویلایی است و در قالب آن زمین‌های 200 و 250 متری در اختیار مردم قرار می‌گیرد که تسهیلات آن مصوب شده است بنابراین درخواست داریم که قرارگاه خاتم‌الانبیا در زمینه عملیات زیرساخت و ساخت پردیس زندگی که در مجاورت همین منطقه است و 30 هزار خانواری که عمدتا قشر متوسط استان هستند در آن ساکن می‌شوند نقش آفرین باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار