یادداشت/ پوریا کریم‌پور

پیروزی کودکان غزه بر امپراطوری رسانه‌ای صهیونیست‌ها

خون کودکان غزه بر تمام محاسبات مادی و توان امپراطوری‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها غلبه کرد و رژیم صهیونیستی امروز منفورترین رژیم سیاسی در تاریخ معاصر به حساب می‌آید.
کد خبر: ۶۳۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۵ - 26November 2023

پیروزی کودکان غزه بر امپراطوری رسانه‌ای صهیونیست‌هاگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس- پوریا کریم‌پور؛ وزارت خارجه مصر چهارشنبه شب (۱ آذر) در بیانیه‌ای اعلام کرد که آتش‌بس در غزه از ساعت ۰۹:۳۰ صبح پنجشنبه وارد مرحله اجرایی می‌شود، این خبر شاید مهم‌ترین خبری بود که همه دنیا منتظر آن بودند.

۵۰ روز ملت مقاوم، شجاع، دلیر و مظلوم فلسطین تحت وحشیانه‌ترین حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار داشتند و نهایتاً دشمن صهیونی در مقابل این عزم راسخ برای دفاع از وطن به زانو درآمد.

به اذعان رسانه‌های غربی مجموع بمب‌های بکار رفته در غزه ۲/۵ برابر قدرت تخریبی بیشتر از بمب‌های اتمی مورد استفاده در شهر‌های هیروشیما و ناکازاکی داشته است، در چنین شرایطی هیچ حیثیت و آبرویی برای مراجع بین‌المللی و حقوق بشری که کارکرد اصلی‌شان باید جلوگیری از اینگونه فجایع باشد باقی نمانده است و عملاً با جانبداری و تبعیضی که این مراجع داشتند هیچ خاصیتی در آینده از آن‌ها حاصل نمی‌شود.

درست است که طوفان‌الاقصی باعث به شهادت رسیدن بیش از ۱۵ هزار فلسینی مظلوم شد که همگی جزء غیر نظامیان و افراد بی‌دفاع بودند، اما دستاورد‌های بینظیری برای ملت فلسطین و محور مقاومت به همراه داشت. همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان مدیون خون کودکان فلسطینی هستند که در مظلومیت تمام به شهادت رسیدند، این کودکان عزت و شرف ملت‌های اسلامی را در مقابل دشمنی حفظ کردند که حمایت تمام قدرت‌های غربی را به همراه داشت.

مورد اول: طوفان‌الاقصی پیامی گویا و واضح به ابرقدرت‌هایی بود که از رژیم صهیونیستی به عنوان پادگانی در منطقه خاورمیانه استفاده می‌کردند تا منافع نامشروعی برای خود بسازند و ثروت‌های ملل اسلامی را غارت کنند. در واقع طوفان‌الاقصی نشان داد که دوران «بزن و در رو» به پایان رسیده است.

مورد دوم: به جریان صهیونیسم جهانی اثبات شد که مسلمانان اعم از شیعیان و برادران اهل تسنن هیچگاه اجازه نخواهند داد عقاید خرافی و شیطانی یهودیت تحریف شده منجر به هتک حرمت مقدسات اسلامی شود، بیت‌المقدس قلب جهان اسلام است و مسلمانان برای دفاع و صیانت از این مکان شریف از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

مورد سوم: خون کودکان غزه بر تمام محاسبات مادی و توان امپراطوری‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها غلبه کرد و رژیم صهیونیستی امروز منفورترین رژیم سیاسی در تاریخ معاصر به حساب می‌آید، حتی جانیانی مانند آدولف هیتلر، صدام، موسولینی و استالین امروز آبروی بیشتری از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دارند.

مورد چهارم: در اوایل جنگ اخباری مبنی بر مهاجرت معکوس بیش از ۷۰۰ هزار نفر از صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی به مناطق دیگر جهان بالاخص اروپا منتشر شد که این مسئله به اعتقاد بسیاری از کارشناسان بزرگ‌ترین دستاورد مقاومت فلسطین به حساب می‌آید، قطعاً آمار واقعی بسیار بیشتر از این میزان است، اما با توجه به ذکاوت رسانه‌ای صهیونیست‌ها انتشار اینگونه اخبار در رسانه‌های صهیونیست با سانسور شدید صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها