در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد: بسیجیان همیشه‌ در صحنه حاضر بوده‌اند

سرهنگ زارع گفت: بسیج در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها، چون اقتصادی، سازندگی، علمی، فرهنگی، مذهبی و ایجاد امنیّت پایدار نقش بسیج، مستقیم و بسیار اثرگذار است.
کد خبر: ۶۳۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ - 26November 2023

سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: پنجم آذر ۱۳۵۸ روز خاصی در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی ایران بود که با تدبیر امام خمینی (ره) پا به عرصۀ وجود گذاشت.

سرهنگ زارع افزود: از آن سال و آن روز تا به امروز و در گذر سال‌های پرفرازونشیب پیش روی انقلاب اسلامی، بسیج مستضعفان که همچون نهالی نوپا بود، اکنون به درختی تنومند و قوی تبدیل شده که در همۀ عرصه‌ها تأثیرگذار و دخیل است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد اذعان داشت: در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع‌ مقدس شاید مهمترین وظیفۀ بسیج، حضور در میدان‌های جنگ نظامی و مبارزه با عوامل ضد انقلاب و منافقین کوردل بود، امّا به‌ تدریج هرجا که ایفای نقش بسیج ضروری و نیاز بود، بسیجیان همیشه‌ در صحنه دریغ نکردند و با روحیۀ جهادی و پرتلاش پای کار آمدند.

وی تصریح کرد: اکنون و در این روز‌ها که به نام هفتۀ بسیج نامگذاری شده است، جز صحنۀ نظامی در بسیاری از عرصه‌ها، چون اقتصادی، سازندگی، علمی، فرهنگی، مذهبی و ایجاد امنیّت پایدار نقش بسیج، مستقیم و بسیار اثرگذار است.

سرهنگ زارع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا بیان داشت: بنده ضمن گرامیداشت یاد شهدا مخصوصاً شهدای بسیجی که در میدان‌های رزم و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، جان خود را تقدیم کردند، آرزوی نصرت و پیروزی برای تمامی مستضعفان سراسر عالم، بخصوص مردم مظلوم غزّه دارم تا با بسیج همۀ توان و قوای خود و یاری خداوند متعال به پیروزی کامل در برابر دشمن کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی دست پیدا کنند.

گفت‌وگو از ندا دهقانی زاده

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها