استاندار مازندران:

منطقه آزاد مازندران زمینه رونق اقتصادی را فراهم می‌کند

«حسینی پور» گفت: یکی از سیاست‌های کلان اقتصادی دولت رونق صادرات به کشور‌های همسایه است که منطقه آزاد مازندران این سیاست را محقق می‌کند.
کد خبر: ۶۳۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰ - 27November 2023

منطقه آزاد مازندران زمینه رونق اقتصادی را فراهم می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در همایش یک روزه منطقه آزاد؛ فرصت‌ها و چالش‌ها که در دانشگاه مازندران برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ارزشمندترین خدمات دولت سیزدهم به مازندران اعلام سه نقطه منطقه آزاد در این استان است.

وی با بیان این که دولت سیزدهم مطالبه ۲۰ ساله مردم مازندران را برآورده کرده است، افزود: همدلی در استان و حمایت دولت این ظرفیت را برای مازندران به ارمغان آورد.

حسینی‌پور اضافه کرد: یکی از سیاست‌های کلان اقتصادی دولت رونق صادرات به کشور‌های همسایه است که منطقه آزاد مازندران این سیاست را محقق می‌کند.

استاندار مازندران با بیان این که همه باید تلاش کنیم تا مازندران به استان برتر اقتصادی در کشور تبدیل شود، بیان داشت: ضعف برخی از مناطق آزاد نباید در روحیه ما تاثیر منفی داشته باشد و مازندران با طرحی نو به استقبال منطقه آزاد رفت.

استاندار مازندران با بیان این که با توجه به زیرساخت‌های لازم در مازندران و تجارت بالای این استان، منطقه آزاد مازندران در کشور بی‌نظیر خواهد بود، گفت: دیپلماسی اقتصادی که در ۲ سال گذشته فعال شد، زمینه صادرات کالا از مازندران به کشور‌های حاشیه خزر را فراهم کرد.

وی با بیان این مطلب که ظرفیت کریدور شمال جنوب و شرق و غرب به همراه کشور‌های اوراسیا یک ظرفیت بی‌نظیری برای مازندران است، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم مناطق آزاد مازندران با توجه به ظرفیت هر منطقه به دروازه صادرات کالا به کشور‌های همسایه تبدیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار