سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام «افتخاری» از سفر یک روزه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۶۳۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲ - 02December 2023

سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید «رضا افتخاری» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور روز (دوشنبه ۱۳ آذرماه) سفر یک روزه به استان خواهد داشت.

حجت‌الاسلام افتخاری افزود: دیدار با نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با نهاد‌ها و دستگاه‌های فرهنگی دولتی از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، چهره‌های شاخص فرهنگی، نشست با مبلغین و مبلغات، هنرمندان و شاعران از برنامه‌های دیگر در سفر یک روزه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه هویت ملی و انقلابی به بلندای تاریخ برای این استان است، گفت: باید اقدامات فرهنگی در جهت تقویت و ارتقای این هویت باشد.

حجت‌الاسلام افتخاری ابراز داشت: در سفر یک روزه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به کهگیلویه وبویراحمد تحلیلی از فضای فرهنگی استان مطرح می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار