استاندار خراسان رضوی:

مولدسازی تکمیل پروژه‌های عمرانی را سرعت می‌بخشد

نظری با بیان اینکه با مولدسازی دارایی‌های دستگاه‌های اجرایی، پروژه‌های استان به اتمام خواهند رسید، گفت: آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و ورزش از جمله مهمترین این حوزه‌ها است.
کد خبر: ۶۳۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ - 03December 2023

مولدسازی تکمیل پروژه‌های عمرانی را سرعت می‌بخشدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی شب گذشته در نشست با اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که در دفتر استاندار برگزار شد ضمن گرامیداشت روز مجلس و یاد و خاطره شهید آیت‌الله مدرس اظهارداشت: یکی از راه‌هایی که می‌تواند در اتمام پروژه‌های استان مؤثر باشد، موضوع مولدسازی است.

وی با بیان اینکه ما خود را مسئول جان مردم می‌دانیم، افزود: طبق برآورد صورت گرفته احداث آزادراه حرم تا حرم نیازمند ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

نظری با اشاره به اینکه از طریق مولدسازی املاک مربوط به وزارت راه و شهرسازی می‌توانیم پروژه‌های مرتبط با مقوله راه را حل کنیم، ادامه داد: در چنین فرآیندی می‌توان با مولدسازی املاک مازاد هر دستگاه، پروژه‌های آن مجموعه را به اتمام رساند.

این مقام مسئول با اشاره به تدوین پنج بسته راهبردی برای اتمام پروژه‌های استان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و ورزش از جمله مهمترین این حوزه‌ها است.

در این جلسه اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات خود را با نماینده عالی دولت در استان مطرح کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها