فرماندار نهاوند:

شهر برزول نهاوند میزبان شهید گمنام خواهد بود

«احمدوند» با اشاره به تدفین شهید گمنام در شهر برزول نهاوند، گفت: امروز تکلیف و مسئولیت خطیری بر عهده شهر برزول و بخش زرین‌دشت است که از این شهید گمنام به نحو شایسته‌ای میزبانی کنیم.
کد خبر: ۶۳۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ - 05December 2023

شهر برزول نهاوند میزبان شهید گمنام خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس نهاوند با موضوع هماهنگی و برنامه‌ریزی چگونگی تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهر برزول با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان همدان در سالن شهدای فرمانداری نهاوند برگزار شد.

«ضرغام احمدوند» فرماندار نهاوند در این جلسه با اشاره به تدفین شهید گمنام در شهر برزول نهاوند همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: امروز تکلیف و مسئولیت خطیری بر عهده شهر برزول و بخش زرین‌دشت است که از این شهید گمنام به نحو شایسته‌ای میزبانی کنیم.

وی افزود: امروز اقتدار و امنیت و آسایش ما مرهون خون همین شهدا است که از جان خود برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی گذشتند.

فرماندار نهاوند پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن ایجاد امنیت و آرامش در جامعه برشمرد و تصریح کرد: بازگشت شهدای تفحص شده به ما متذکر می‌شود که فرهنگ شهادت را فراموش نکنیم و ضروری است که برای انتقال این فرهنگ مقدس به نسل جوان تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار