مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تشریح کرد؛

جزئیات مراسم وداع با شهدای گمنام در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

سردار ناظر گفت: مراسم وداع با شهدای گمنام روز ۲۵ آذر و بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰ - 14December 2023

تشییع شهدای گمنام از مقابل درب اصلی دانشگاه تهران آغاز می‌شودسردار «محمدقاسم ناظر» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیرامون مراسم تشییع ۲۸۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سطح کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس اظهار داشت: همانطور که در خبر‌ها و در تبلیغات محیطی و رسانه‌ای اعلام شده است در روز ۲۶ آذر که سالروز شهادت حضرت زهرا (س) است شاهد تشییع ۲۸۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سطح کشور هستیم.

سردار ناظر با اشاره به تشییع شهدای گمنام در تهران، افزود: از تعداد ۲۸۰ شهید گمنام ۱۱۰ شهید گمنام در سطح شهر تهران و بر روی دستان مردم انقلابی و شهیدپرور تشییع می‌شوند؛ این مراسم از مقابل درب اصلی دانشگاه تهران آغاز خواهد شد.

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادامه داد: مراسم وداع با شهدای گمنام روز ۲۵ آذر و بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

سردار ناظر پیرامون دعوت از هیات‌های مذهبی برای حضور در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تصریح کرد: با توجه به اینکه شب شهادت حضرت زهرا (س) است ما از دو شب مانده به شب شهادت ایشان هم مراسمی را در این مرکز برگزار می‌کنیم که از هیات‌های مذهبی برای حضور در این مراسم دعوت کردیم.

مدیرعامل موزه ملی انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد: ورود عموم مردم انقلابی و شهیدپرور تهران در مراسم تشییع و عزاردای حضرت فاطمه زهرا (س) آزاد است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار