نماینده ولی‌فقیه در استان:

لرستان نیاز به اشتغال پایدار دارد

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: لرستان در یک شرایط خاص قرار داشته و نیاز به اشتغال پایدار دارد.
کد خبر: ۶۳۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ - 13December 2023

لرستان نیاز به اشتغال پایدار دارد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» امروز در جلسه بررسی بسته‌های پیشنهادی استاندار به وزارت کار که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار  داشت: از سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های آن و هلدینگ‌های بازنشستگی کشور و صندوق فولاد برای ورود به لرستان و کاهش بخشی از نرخ بیکاری در استان انتظار داریم ورود جدی داشته و صنعت گردشگری را احیا کنند.

وی  افزود: لرستان از جمله استان‌هایی است که از توسعه نامتوازن رنج می‌برد و باید سازوکاری طراحی تا این مشکل برطرف شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام وزارت کار در استان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر لرستان نیاز به واحدهای جدیدی همچون صنایع تبدیلی در محصولات باغی، کشاورزی و دامپروری دارد.

حجت‌الاسلام شاهرخی اضافه کرد: این وزارت نسبت به احیای واحدهای صنعتی لرستان که به طور کامل تکمیل شده‌اند اهتمام ویژه داشته باشند و صندوق و بانک‌های مرتبط با وزارت کار موظف به همکاری هستند.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه لرستان در یک شرایط خاص قرار دارد و نیاز به اشتغال پایدار دارد، اضافه کرد: ایجاد اشتغال پایدار، جوانی جمعیت را به همراه دارد و باعث می‌شود جوانانی شیعه‌علوی، حسینی و فاطمی در استان پرورش یابند.

وی با بیان اینکه لرستان ظرفیت تولید کارخانه کاغذ را دارد، بیان کرد: استان همچنین سه درصد سنگ‌های تزئینی دنیا و ۲۸ درصد سنگ‌های تزئینی کشور را داراست و می‌توانیم از این ظرفیت بهره برد تا کشور متکی به نفت نباشد.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه اجرای طرح‌های نو در استان ضروری است که نتیجه‌بخش باشند، گفت: انتظار داریم در پایان چهار سال دولت سیزدهم وضعیت لرستان به وضعیت مطلوب و بهتری برسد.

حجت‌الاسلام شاهرخی در ادامه گفت: انتخابات مجلس را پیش‌رو داریم و نیازمند امیدآفرینی و اعتمادسازی در جامعه هستیم و هرچه در میدان مشاهده کنیم این امر می‌تواند در مشارکت حداکثری مردم تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها