فرماندار ملایر:

شهدا نماد واقعی دفاع از ولایت در عصر ما هستند

«اسماعیلی» گفت: شهدایی که امروز در ملایر و چندین نقطه از کشور مورد استقبال و تشییع مردم قرار گرفتند نماد واقعی دفاع از ولایت در عصر ما هستند.
کد خبر: ۶۳۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰ - 15December 2023

شهدا نماد واقعی دفاع از ولایت در عصر ما هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در یادواره شهدای روستای «گرجایی» که با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و آحاد مردم ولایت مدار این روستا برگزار شد ضمن اشاره به اهمیت جهاد تبیین و درک دفاع از ولایت، اظهار داشت: شهدایی که امروز در ملایر و چندین نقطه از کشور مورد استقبال و تشییع مردم قرار گرفتند نماد واقعی دفاع از ولایت در عصر ما هستند.

وی با بیان اینکه قطعا الگوی شهیدان حضرت صدیقه طاهره (س) است که با تقدیم جان خود مدافع ولی زمان خویش بود، افزود: جهان امروز تشنه معارف اسلامی و دینی ماست و الگوهای حقوق بشر آمریکایی و غربی با جنایاتی که در غزه بر علیه ۱۸ هزار شهید غیرنظامی رخ داده و می‌دهد رسوا و بی آبرو است.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: پیام شهدا برای امروز ما این است که اگر روزی در سنگر های دفاع و جنگ مدافع کشور و اسلام بودند امروز ما نیز باید در سنگرهای مختلف از جمله سیاسی و اجتماعی مدافع دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

وی متذکر شد: نمود عینی این دفاع، تزریق امید به جامعه و شرکت همه جانبه و پر شور مردم در انتخابات است تا بار دیگر تجدید عهدی با امام راحل و شهدای گرانقدر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار