پیام فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی در پی شهادت ۳ تن از کارکنان نزاجا؛

حضور غیورمردان نزاجا در راستای صیانت از مرزهای کشور برای ملت مشهود است

سرتیپ دوم ستاد «دهکی» فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی در پیامی شهادت سه تن از کارکنان نیروی زمینی ارتش در «نهبندان» را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۳۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ - 20December 2023

حضور غیورمردان نزاجا در راستای صیانت از مرزهای کشور برای ملت مشهود استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، سرتیپ دوم ستاد «حسین دهکی» فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی در پیامی شهادت سه تن از کارکنان نیروی زمینی ارتش در «نهبندان» را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان‌های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از سلامت و جان خود می‌گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل‌الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش نمایند.

چه دلیران مردانی که جنگیدند و اینگونه برای دفاع از مرزهای عزت، افتخار، سربلندی، اقتدار و خدمت به مردم شهید شدند.

شهادت تعدادی از افسران خدوم و مدافعان مرزهای خاکی خراسان جنوبی را که در جریان تمرین نظامی و حفظ و صیانت از مرزهای کشور شربت شهادت نوشیدند را محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(حفظه الله تعالی)، فرمانده محترم کل ارتش تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بی‌شک حضور غیورمردان نیروی زمینی راهبردی ارتش و ادامه‌دهندگان راه امام حسین (ع) در راستای صیانت از مرزهای خاکی کشور برای ملت بزرگ ایران مشهود، ملموس و مایه امید و امنیت است و اینجانب ضمن ابراز همدردی از ضایعه جبران‌ناپذیر از دست دادن تکاوران غیور به خانواده‌های معظم داغ‌دیده و آحاد کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران از صمیم قلب تسلیت می‌گویم و برای شهدای حادثه، علو درجات و همچنین برای مجروحان شفای عاجل  از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار