تحلیلگر صهیونیست: باید ۱۰۰ هزار فلسطینی را می‌کشتیم!

یک تحلیلگر صهیونیست همانند دیگر مسؤولان رژیم صهیونیستی به اظهار نظر نژادپرستانه علیه ساکنان غزه پرداخت.
کد خبر: ۶۳۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ - 21December 2023

تحلیلگر صهیونیست: باید ۱۰۰ هزار فلسطینی را می‌کشتیم!به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «تزوی یحزکلی» تحلیلگر امور عربی در شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه و فلسطینی‌ها موضع گیری آپارتایدی گرفت.

وی در گفتگو با این رسانه صهیونیستی ادعا کرد: ارتش اسرائیل باید ضربه مهلکی وارد می‌کرد و ۱۰۰ هزار فلسطینی را می‌کُشت و آنگاه به سمت آتش بس و روند مبادله اسیران می‌رفت.

یحزکلی که به عنوان تحلیلگر مسائل فلسطین در این رسانه صهیونیست حضور پیدا کرد، مدعی شد: آن‌ها (فلسطینیان) این گونه درس خواهند گرفت. آن‌ها ۱۲۰۰ اسرائیلی را کشتند و باید ۱۰۰ هزار نفر از آن‌ها کشته می‌شدند و تنها از این راه می‌توانیم اسیران را آزاد کنیم.

در همین حال، پایگاه وفا ۴۸ در مطلبی در واکنش به اظهارات آپارتایدی این صهیونیست نوشت: یحزکلی تحلیلگر کانال ۱۳ اسرائیل مطابق معمول اظهارات جنجالی داشت و از ضرورت کشتن ۱۰۰ هزار فلسطینی در غزه از شروع جنگ برای رقم زدن سرنوشت جنگ سخن گفت و اینکه پس از آن باید به سراغ توافق مبادله اسیران و اقدامات دیگر رفت؛ این اظهار نظر، اوج کج فهمی این تحلیلگر افراطی را روند امور نشان می‌دهد و ثابت کرد که او کودن‌تر از آن است که تحلیل سیاسی یا نظامی کند.

سران رژیم صهیونیستی که حمایت دولت‌های متحد خود را به‌دلیل کشتار غیرنظامیان از دست داده‌اند، پیش از این حرف از بمباران اتمی فلسطینیان زده‌اند.

«عمیخای الیاهو» وزیر میراث رژیم صهیونیستی (عضو حزب عوتسما یهودیت) با حضور در برنامه تلویزیونی «کول براما» مدعی شد: ارتش اسرائیل ضربات قدرتمندی به حماس می‌زند. اما این صد در صد همان شیوه‌ای است که من می‌خواهم؟ خیر. شاید ۶۰ درصدش باشد.

به گزارش «یدیعوت آحارونوت»، الیاهو در پاسخ مجری که پرسید، چه چیزی انتظار دارید؟ آیا انتظار بمب اتم دارید، با بیان اینکه «در غزه کسی را نداریم که دخیل نباشد»، گفت: این هم یکی از راه‌هاست. راه دیگر مطمئن شدن از چیزی است که برای ما مهم است. آن‌ها از مرگ نمی‌ترسند، پس این کاری نمی‌کند برای آنها. باید بفهمیم چه چیزی آن‌ها (مردم غزه) را می‌شکند... ما با اخلاق من‌درآوردی، بازدارندگی ارتش دفاعی اسرائیل را شکسته‌ایم.

وقتی مجری برنامه اشاره کرد که شماری اسرائیلی در نوار غزه در اسارت هستند، این وزیر گفت: بالاخره جنگ تاوان هم دارد.

این وزیر صهیونیست با اشاره به مردم غزه افزود: ما به نازی‌ها کمک‌های بشردوستانه نمی‌دهیم. در غزه چیزی به نام اینکه کسی دخیل نیست نداریم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها