نماینده ولی فقیه در لرستان:

فرهنگ فرزندآوری در لرستان نهادینه شود

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: فرهنگ فرزندآوری و افزایش جمعیت باید با همکاری دستگاه های فرهنگی و مرتبط در استان نهادینه شود.
کد خبر: ۶۳۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹ - 21December 2023

فرهنگ فرزندآوری در لرستان نهادینه شود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان امروز (پنجشنبه) در یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان اظهار داشت: بحث جوانی جمعیت چند وجهی است و نباید به مسایل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جداگانه بنگریم بلکه در کنار هم باید بررسی شوند.

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: در گذشته ازدیاد فرزند، یک باور و اعتقاد خاص بود اما اکنون رویه تغییر کرده است که شاید نتوانیم به گذشته بازگردیم اما باید مباحث مختلف بررسی شوند تا فرهنگ سازی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تولد فرزند، هدیه الهی است افزود: برنامه‌های جوانی جمعیت و فرزند آوری در لرستان به صورت جدی پیگیری شود و دستگاه های اجرایی مرتبط اجرای اقدامات فرهنگی را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: باید ظرف یک ماه اقدامات دستگاه های مخاطب در بحث جوانی جمعیت، گزارش شود همچنین امتیازات خوبی به خانواده‌های پرجمعیت اختصاص یابد تا جوانان برای فرزندآوری تشویق شوند.

حجت‌الاسلام شاهرخی با پیشنهاد اینکه اقدام نمایانی با عنوان جوانی جمعیت در یکی از شهرستان های موفق استان در خصوص فرزندآوری انجام شود ادامه داد: اشعار افزایش جمعیت اکنون تغییر کرده است و با فرزند آوری ، ایرانی قوی خواهیم داشت.

وی گفت: برخی اقدامات در خصوص فرهنگ سازی افزایش جمعیت نیازمند تامین اعتبار می‌باشد بنابراین سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید مسایل مرتبط را بررسی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار