بیانیه شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت ۹ دی؛

حماسه ۹ دی تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بود

شورای هیئات مذهبی استان مازندران با صدور بیانیه‌ای مردم را به حضور در برنامه‌های یوم الله ۹ دی دعوت کرد.
کد خبر: ۶۴۱۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸ - 30December 2023

حماسه ۹ دی تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بودبه گزارش دفاع‌پرس از استان مازندران، شورای هیئات مذهبی استان ولایتمدار مازندران به مناسبت سالروز یوم الله 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در آستانه فرا رسیدن سالروز حماسه بزرگ و تاریخی ۹دی، خاطره این روز عزت آفرین و نویدبخش، در دل‌های عاشقان اسلام و انقلاب جای گرفته است. این روز عظیم از رویداد‌های مهم، تاثیرگذار، تعیین کننده و ماندگار انقلاب و نماد ارادت ملت رشید و شریف ایران اسلامی به سرور و سالار شهدای دشت کربلا، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، قیام عاشورا و تجدید میثاق با امام شهدا، ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و تجلی‌گاه اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و مصداق حقیقی و راستین آن در عصر حاضر؛ امام خامنه‌ای عزیز است.

حضور بی‌نظیر مردم ولایتمدار، فهیم و سلحشور ایران اسلامی در ۹ دی، به همه یاوه گویان غرب و شرق و نیز فتنه گران داخلی نشان داد؛ پیمان این ملت با حسین ابن علی (ع) و عاشورا، امام و رهبری، شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن، ناگسستنی است.

۹ دی یوم الله دیگری در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی است که جهانیان شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی، برای خاموش کردن فتنه‌های داخلی و توطئه‌های خارجی بودند. حماسه ۹دی تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی، چشم فتنه را کور ساخت و شاخص بین تکلیف گرایان حسینی با منحرفان فریب خورده و دنیاطلبان داخلی و اسلام ستیزان خارجی شد.

از ویژگی‌های مهم پیروزی ۹ ایستادگی ملی، تحکیم ایمان، بصیرت، اخلاق، معنویت، تکلیف گرایی، مرزبندی شفاف با دشمنان و مخالفان نظام، پرهیز از افراط و تفریط، حاکمیت ارزش‌ها، برادری و اتحاد با محوریت ولایت فقیه است.

شورای هیئات مذهبی استان ولایتمدار مازندران، ضمن گرامیداشت یوم الله ۹دی، روز بصیرت و تجدید میثاق مجدد با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، بر حفظ و صیانت از مولفه‌های پیروزی وایستادگی ملی در برابر هرگونه فتنه داخلی و توطئه‌های خارجی تاکید کرده و از همه عاشقان و دلسوزان ایران اسلامی انتظار دارد که با پایبندی به این مولفه‌ها، هماهنگ با جبهه مقاومت جهانی، مایه امیدواری مستضعفان و مسلمین باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها