شهید قدس/ مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران مطرح کرد؛

لزوم تببین رسانه‌ها از عوامل حادثه تروریستی کرمان

«حق‌شناس» گفت: در برابر جنایت ضد انسانی و ضد بشری در کرمان همکاران رسانه‌ای نباید سکوت کنند و به تببین درست عوامل و دلایل این حادثه تروریستی بپردازند تا افکار جهانی متوجه دخیل بودن آمریکائی‌ها و صهیونیست‌های جنایتکار کودک کش در این ترور شوند.
کد خبر: ۶۴۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ - 03January 2024

لزوم تببین رسانه‌ها از عوامل حادثه تروریستی کرمان«عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران، با بیان اینکه دشمن انتقام شکست هایش در محور مقاومت را از مردم عادی می‌گیرد، اظهار داشت: محور مقاومت با حمایت و کمک مردم در برابر وحشی‌های کروات زده ایستاده و زنده است و دشمن به دنبال انتقام از مردم است.

وی شهادت ۹۵ نفر از زائران شهید سلیمانی را نشانه هدف درست و بزرگی وی برشمرد و افزود: دشمنان اسلام هنوز کینه حاج قاسم را به دل دارند و شکست‌های سنگین آن‌ها در محور مقاومت و نبرد غزه موجب شده تا از مردم که حامیان اصلی محور مقاومت هستند انتقام بگیرند.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران ضمن محکومیت جنایت تروریستی کرمان، گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و نوکران پست فطرتشان وقتی دیدند که نمی‌توانند جلوی شکست‌های مفتضحانه خود را در عرصه رسانه‌ای و جهانی بگیرند مانند غزه انتقام شکست هایشان را از مردم، کودکان و زنان می‌گیرند.

حق شناس خاطرنشان کرد: در برابر چنین جنایت ضد انسانی و ضد بشری همکاران رسانه‌ای نباید سکوت کنند و به تببین درست عوامل و دلایل این حادثه تروریستی بپردازند تا افکار جهانی متوجه دخیل بودن آمریکائی‌ها و صهیونیست‌های جنایتکار کودک کش در این ترور شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار