در جریان سفر هیات اعزامی مجلس شورای اسلامی به کرمان انجام گرفت؛

بررسی ابعاد حادثه تروریستی کرمان با فرمانده انتظامی و اطلاعات استان

هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه حضور میدانی خود در استان کرمان با مدیرکل اطلاعات و فرمانده انتظامی استان کرمان دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۶۴۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹ - 06January 2024

بررسی ابعاد حادثه تروریستی کرمان در نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی با فرمانده انتظامی و اطلاعات استانبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، هیأت اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که جهت پیگری ابعاد امنیتی حادثه تروریستی کرمان به این استان سفر کرده‌اند، بامداد امروز (شنبه) با مدیر کل اطلاعات استان کرمان و سردار فرشید فرمانده انتظامی استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این دیدار از پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده جهت برخورد با عوامل پشتیبانی کننده تروریست‌های تکفیری مطلع شدند.

در این نشست که فرمانده اطلاعات نیروی انتظامی نیز حضور داشت، ابعاد مختلف حادثه و اطلاعات به دست آمده از دوربین‌ها ترافیکی و مکالمات عوامل تروریستی به اطلاع اعضای کمیسیون امنیت رسید.

عصر روز چهارشنبه (۱۳ دی) در سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی که بسیاری از هموطنان برای گرامیداشت این شهید در گلزار شهدای کرمان حضور یافته بودند، صدای مهیب یک انفجار در یکی از محور‌های منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد؛ این انفجار در ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی رخ داد و سپس انفجار دوم در یک کیلومتری مزار و خارج از مسیر زائران و مسیر‌های بازرسی اتفاق افتاد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار