رضایی: دولت‌های عربی فریب جدید آمریکا را نخورند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حمله اخیر آمریکا و انگلیس به یمن، گفت: توصیه ما به دولت‌های عربی این است که فریب جدید آمریکا را نخورند؛ غزه دومی نمی‌توانند در ‎یمن درست کنند و ‎غزه فلسطینی را هم نمی‌توانند به پایان برسانند.
کد خبر: ۶۴۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ - 12January 2024

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محسن رضایی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به حمله ساعاتی پیش آمریکا و انگلیس به یمن نوشت: توصیه ما به دولت‌های عربی این است فریب جدید آمریکا را نخورند؛ غزه دومی نمی‌توانند در ‎یمن درست کنند و ‎غزه فلسطینی را هم نمی‌توانند به پایان برسانند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: تنها آتش جنگ را در منطقه گسترش خواهند داد. آمریکا و انگلیس دست به حماقت بزرگی زده‌اند.

بنابراین گزارش، آمریکا و انگلیس بامداد امروز (جمعه) از حمله به بیش از ۱۲ نقطه در یمن خبر دادند.

یکی از مقام‌های ارشد انصارالله در لحظات اول حمله به الجزیره گفت که در شهر‌های صنعا، الحدیده، صعده و ذمار انفجار گزارش شده است.

یک مقام آمریکایی در گفت‌وگو با رویترز مدعی شد حملات آمریکا و انگلیس در یمن با هواپیما، کشتی و زیردریایی انجام شد.

بعد از این حملات یک مقام آمریکایی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره گفت که حملات هوایی علیه یمن پایان یافته‌اند. او با وجود این مدعی شد: «ما در صورت ادامه تهدید‌ها حق پاسخ را برای خود محفوظ می‌دانیم.»

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار