فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی هوا‌فضای سپاه پاسداران خبر داد؛

راه‌اندازی اولین مرکز پوشاک ایرانی اسلامی توسط سپاه پاسداران در غرب کشور

سرهنگ جدیدی گفت: قرارگاه محرومیت‌زدایی هوا‌فضای سپاه اولین مرکز پوشاک ایرانی اسلامی در حوزه عفاف و حجاب را در زمینی به مساحت ۴هزار متر مربع در غرب کشور راه‌اندازی کرده است.
کد خبر: ۶۴۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱ - 24January 2024

‌سپاه در غرب کشور مرکز پوشاک ایرانی ـ اسلامی راه‌اندازی کردبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «مسلم جدیدی» فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی هوافضای سپاه پاسداران در دومین روز از همایش چشم‌انداز‌های قرارگاه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که روز گذشته در مجموعه فرهنگی فانوس دریا در مشهد برگزار شد اظهارداشت: راه‌اندازی مرکز پوشاک ایرانی اسلامی در غرب کشور در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در یک مرکز تجاری که ۳ هزار متر فضای تجاری مفید دارد احداث شده، خوشبختانه توانسته حدود ۱۰۰ برند عفاف حجاب را در مرکز ایجاد کند که بالغ بر هزار میلیارد تومان ارزش اقتصادی این مجموعه است.

وی ادامه داد: علاوه بر بعد اقتصاد مقاومتی که صورت گرفته یک فضای فرهنگی متناسب با فرهنگ خانواده‌ها‌ی مذهبی در این مرکز ایجاد شده است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی هوافضای سپاه پاسداران در خصوص برنامه‌های آموزشی این قرارگاه گفت: با توجه به دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه آموزش، پروژه تندیس آفتاب هشتم در حوزه آموزش در نیروی هوا فضا برنامه‌هایی پایه‌گذاری شده از جمله ساخت چهار مدرسه در مقطع ابتدایی و دبیرستان دخترانه و پسرانه که ۲ هزار دانش آموز در آن تحصیل می‌کنند؛ همچنین فاز دو آن به صورت گسترده در حال ساخت است تا مبنایی برای آموزش دانش‌بنیان باشد.

‌جدیدی افزود: ساخت درمانگاه تخصصی حضرت، ولیعصر (عج) در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع در غرب تهران احداث شده که یکی از بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین درمانگاه‌ها‌ی کشور است.

وی تصریح کرد: همچنین برگزاری اردو‌های جهادی دندانپزشکی در ۱۵ استان با حضور ۱۰۰ پزشک، دندانپزشک و بهیار که در هر اردوی جهادی ۱۰۰۰ خدمت رایگان دندانپزشکی ارائه شده و در مجموع حدود ۱۳ هزار و ۸۱۹ نفر در این ۱۵ استان خدمات رایگان دندانپزشکی دریافت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار