حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرماندار اراک:

حضور پر رنگ مردم در انتخابات نقشه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد

«هادی» گفت: حضور پر رنگ مردم در انتخابات نقشه‌های دشمن را نقش برآب خواهد کرد و مشت محکمی به دهان دشمنان قسم خورده ملت ایران خواهند زد.
کد خبر: ۶۴۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۹ - 29January 2024

حضور پر رنگ مردم در انتخابات نقشه‌های دشمن را نقش برآب خواهد کرد«امیر هادی» فرماندار اراک در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک طی سخنانی با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات دارای اهمیت قابل توجهی است و در مقطع فعلی این مشارکت اهمیت دو چندانی دارد، زیرا نمایندگان مردم باید در تراز نظام انقلاب اسلامی انتخاب شوند و حداکثر مردم با سلیقه‌های مختلف نامزدان انتخاباتی خود را انتخاب و باید به انتخاب مردم احترام گذاشت.

وی بیان کرد: امسال با اقدامات شورای نگهبان و هیات‌های اجرای سلایق مختلف در انتخابات مورد بررسی و تایید قرار گرفته‌اند. در شرایط فعلی دشمنان انقلاب اسلامی در کمین هستند، تا ملت قیور و همیشه در صحنه انقلاب را با ناامیدی در بحث انتخابات و شعارهای بی‌مصرف در ذهن اذهان عمومی، به دنبال خرابکاری یا حتی آشوب در کشور هستند.

هادی افزود: به یاری خداوند متعال و با تدابیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت ایران، دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکند، در هر شرایطی این ملت شهیدپرور در صحنه هستند و بار دیگر با حضور در پای صندق‌های رای نمایندگان انقلابی و ولایی خود را انتخاب خواهند کرد.

وی در خصوص سخنان رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان مجلس، اظهار کرد: نمایندگان مردم بدانند سرافراز وارد مجلس شدید با انتخاب مردم، سرافراز خارج شوید و به امور مردم رسیدگی کنید. حضور پر رنگ مردم در انتخابات نقشه‌های دشمن را نقش برآب خواهد کرد و مشت محکمی به دهان دشمنان قسم خورده ملت ایران خواهند زد، امید است شاهد حضور پررنگ و مشارکت قابل قبولی از مردم در انتخاب نمایندگان خود در انتخابات در سطح کشور و شهرستان اراک باشیم.

هادی ادامه داد: دستگاهای اجراِی هم حداکثر توان و ظرفیت خود را برای سرعت بخشیدن به رسیدگی امورات مردم، مانع‌زدایی و امیدآفرینی به کار خواهند گرفت، و از مردم شریف استان مرکزی درخواست داریم با مشارکت و حضور در انتخابات مشت محکمی به دهان دشمن بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار