در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

استاندار تهران: ۲۲ بهمن یادآور پیروزی برابر رژیم طاغوت است/ تمهیدات برای راهپیمایی ۲۲ بهمن اندیشیده شده است

فخاری گفت: یکی از روز‌های مقدس ما ۲۲ بهمن است که یادآور خاطره پیروزی ملت ایران برابر طاغوت است که هر ساله جشن گرفته می‌شود.
کد خبر: ۶۴۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۵ - 04February 2024

استاندار تهران: ۲۲ بهمن یادآور پیروزی برابر رژیم طاغوت است/ تمهیدات برای راهپیمایی ۲۲ بهمن اندیشیده شده است«علیرضا فخاری» استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره با تمهیدات استانداری تهران برای برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: یکی از روز‌های مقدس ما ۲۲ بهمن است که یادآور خاطره پیروزی ملت ایران برابر طاغوت است که هر ساله جشن گرفته می‌شود.

فخاری گفت: امسال نیز تمهیدات لازم برای برگزاری این روز در دستور کار قرار گرفته و به لحاظ حضور گسترده مردم و تأمین خدمات لازم تدابیر لازم اتخاذ شده است. حفظ امنیت و آرامش مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان اولویت محقق می‌شود.

استاندار تهران افزود: علی رغم شرایط امروز تمهیدات لازم اندیشیده شده تا حفظ امنیت و آرامش مردم به عنوان اولویت محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های لازم برای تأمین آرامش مردم در دستور کار قرار دارد و شهروندان این اطمینان را داشته باشند که دلاورمردان حوزه امنیت کشور برای رسیدن به امنیت کامل در میدان هستند و اقدامات لازم را انجام داده‌اند. از سوی دیگر همه هماهنگی‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این راهپیمایی انجام شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها