مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

ایستادگی شجاعانه جبهه مقاومت در برابر استکبار از برکات انقلاب اسلامی است

«رحیمی» گفت: امروز جسارتها، شجاعت‌ها و ایستادگی‌هایی که در نقاط مختلف دنیا در برابر آمریکا و استکبار جهانی می‌بینیم، نتیجه تاثیر انقلاب اسلامی و خون مطهر شهداست.
کد خبر: ۶۴۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴ - 06February 2024

ایستادگی شجاعانه جبهه مقاومت در برابر استکبار از برکات انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم امروز در جمع دانش آموزان شرکت کننده در مراسم نماز مسجد امام صادق (ع) محله انصارالحسین (ع) قم اظهار داشت: امروز آثار و برکات انقلاب اسلامی و دهه فجر از مرز‌های کشورمان بسیار فراتر رفته و در دورترین نقاط جهان نیز ندای انقلاب به گوش می‌رسد.

وی با اشاره به ایستادگی قهرمانانه یمن در برابر آمریکا گفت: کشوری که ۸ سال درگیر جنگ با نوکران آمریکایی در منطقه بود، امروز کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی و .. را تهدید و با قوت و قدرت از ملت فلسطین حمایت می‌کند.

رحیمی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که «دیگر دوران بزن در رو سپری شده است» عنوان کرد: مشابه این اتفاقات بی نظیر و چنین جسارت ها، رشادت‌ها و جوانمردی هایی، نتیجه قطعی تاثیر انقلاب اسلامی ایران و خون پاک شهدایی است که از جان خود برای دفاع از اسلام و انقلاب گذشتند.

وی ضرورت قدردانی از نعمت انقلاب را مورد تاکید قرار داد: ان شاءالله همه با هم بصورت خانوادگی در نماز جمعه و راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، جشن ملی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرده و از دستاورد‌های انقلاب دفاع کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش قم در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) عنوان کرد: همه ما سر سفره حضرت معصومه (س) هستیم و چه نیکوست که مراسم عزاداری شهادت پدر بزرگوار آن حضرت را در جمع دانش آموزان و در مسجد نزدیک مدرسه برگزار کنیم.

وی با اشاره به طرح حضور یکپارچه دانش آموزان در مسجد گفت: این طرح یکی از برنامه‌های گسترده آموزش و پرورش استان به مناسبت ایام الله دهه فجر است.

رحیمی با اشاره به برکات نماز بخصوص در سنین نوجوانی و جوانی افزود: نماز موجب تقویت هوشیاری و اراده انسان و افزایش معرفت نسبت به معبود می‌شود و بر اساس آیه «قد افلح المومنون، الذین هم فی صلاتهم خاشعون» نماز انسان را به سعادت و خوشبختی واقعی می‌رساند.

وی تاکید کرد: وعده قطعی خداوند به ما انسان هاست که نماز، انسان را از زشتی‌ها و فحشا و منکر باز می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار