مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

مرجعیت نخبگان شاهد و ایثارگر لازمه امیدآفرینی در جامعه است

کهنسال گفت: جامعه نخبگانی شاهد و ایثارگر میتوانند در رفع مشکلات و مسائل کشور موثر باشند، مرجعیت نخبگان می‌تواند لازمه امیدآفرینی در جامعه باشد.
کد خبر: ۶۵۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ - 10February 2024

مرجعیت نخبگان شاهد و ایثارگر لازمه امیدآفرینی در جامعه استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در آئین تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر غرب مازندران، اظهار داشت: کاری که دلی و قلبی انجام شود همیشه تداوم دارد و پایداری اقدامات در حوزه ایثار و شهادت جای تقدیر دارد.

کهنسال اعلام کرد: هدفمان استفاده از استعداد‌های برتری است که می‌توانند باری از روی دوش جامعه بردارند که صرف نخبه بودن کفایت نمی‌کند بلکه رشد باید همه‌جانبه و متوازن باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به انتظارات در جامعه و سیاسیون از نخبگان، گفت: مردم می‌توانند این افراد توانمند را بپذیرند و خودشان را موظف به تبعیت از تفکرات نو و خلاقانه آن‌ها کنند.

این مسئول همچنین یادآور شد: مرجعیت نخبگان می‌تواند لازمه امیدآفرینی در جامعه باشد و در کنارش مطالبه‌گری مردم را افزایش دهد، جامعه نخبگانی ما می‌توانند زمینه رفع مشکلات در کشور فراهم کنند.

وی خواستار ایجاد حس و حال و شرایط جدید برای جامعه نخبگانی شاهد و ایثارگر شد و تاکید کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری" مدظله العالی" نخبگان خواص هستند، چون با زبان علم و هنر اثرگذاری عمیق‌تری نسبت به افراد عادی جامعه دارند.

کهنسال اذعان داشت: توانمندی نخبگان باید به دستگاه‌های شتاب‌دهنده وصل شده و خروجی آن محصولی خاص و کارآمد باشد.

این مسئول افزود: نگاه ما این است حمایت‌های لازم از جامعه نخبگی صورت بگیرد تا استعداد‌ها و خلاقیت‌ها شکوفا شده و مطالبه‌گری افزایش پیدا کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پایان عنوان کرد: تعداد نخبگان شاهد و ایثارگر غرب مازندران باید بیشتر شود و شناسایی صورت پذیرد، چنانچه بستر فعالیت‌های این عزیزان را فراهم کنیم قطعا به استقرار نظام مهدویت کمک کرده ایم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار