حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: حضور مردم پای صندوق‌های رای عامل یأس دشمنان است

ابوترابی گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی مهم‌ترین عامل در یأس و ناامیدی دشمن است و در شرایط یأس دشمن، قطعاً مشکلات اقتصادی که بخشی از آن به تحریم‌ها برمی‌گردد مرتفع خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷ - 16February 2024

نماینده مجلس شورای اسلامی: حضور مردم پای صندوق‌های رای عامل یأس دشمنان است«ابوالفضل ابوترابی» عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس،  با اشاره به لزوم حضور پررنگ مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران یک نظام سیاسی مردم‌پایه است و انتخابات‌های مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مصداق این ادعا است.

ابوترابی خاطرنشان کرد: ارکان اصلی قوای سه‌گانه در نظام جمهوری اسلامی ایران مستقیم و غیر مستقیم با رأی مردم انتخاب می‌شوند. ریاست جمهوری، نمایندگی مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت مستقیم با رأی مردم انتخاب می‌شوند، انتخاب رهبری به صورت غیر مستقیم با انتخاب مستقیم اعضای خبرگان رهبری انجام می‌شود و به دنبال آن ریاست قوه قضاییه توسط رهبری منصوب می‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه جمهوری اسلامی ایران از اساس و پایه بر مبنای مبانی دموکراتیک تشکیل شده است، حضور مردم پای صندوق‌های رأی را یک موضوع بسیار مهم می‌داند، به خصوص در شرایط و اوضاع و احوال اقتصادی موجود که با حضور مردم قطعاً بسیاری از مشکلات مرتفع می‌شود.

وی افزود: حضور مردم پای صندوق‌های رأی مهم‌ترین عامل در یأس و ناامیدی دشمن محسوب می‌شود و در شرایط یأس دشمن قطعاً مشکلات اقتصادی که بخشی از آن به تحریم‌ها برمی‌گردد مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار