حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس؛

فضائلی: تداوم ‌ارزش‌های دفاع مقدس در گرو آشنایی نسل جوان با راهیان نور/ مهم‌ترین ثمره انتخابات ارتقای امنیت کشور است

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: مهم‌ترین اثر راهبردی حضور و مشارکت مردم در انتخابات، ارتقای امنیت ملی و نقش بازدارندگی آن است.
کد خبر: ۶۵۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶ - 19February 2024

مهمترین  انتخابات ارتقای امنیت کشور است/ تداوم ‌ارزش‌های دفاع مقدس در گرو آشنایی نسل جوان با راهیان نور«مهدی فضائلی» عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (دوشنبه) در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌‎های ایران بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که مشارکت در انتخابات سنگر دفاع از کشور است. این صحبت در کنار تعبیر معظم‌له از ایران قوی همسو و هم راستا است؛ چرا که به تبع اقتدار کشور، امنیت کشور هم افزایش می‌یابد.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: انتخابات به‌عنوان رسمی‌ترین عرصه مشارکت مردم و نقش‌آفرینی مردم است که با مقدمات و زمان و مکان مشخص اتفاق می‌افتد و آثار آن بسیار مهم است. 

فضائلی تصریح کرد: انتخابات هم در صحنه بین‌الملل و هم در صحنه داخل کشور اهمیت دارد و به نمایش گذاشتن انسجام داخلی باعث بالا رفتن اقتدار و آبروی کشور در صحنه جهانی می‌شود. این اعتبار موجب می‌شود دوستان انقلاب اسلامی در سراسر جهان دلگرم‌تر و دشمنانش مایوس‌تر شوند. عدم مشارکت پرشور باعث خوشنودی دشمنان انقلاب خواهد بود و به طمع و اشتباه محاسباتی آنان می‌انجامد که نتیجه آن تشدید فشار بر کشور و یا فشار در ابعاد جدیدتر است. 

وی گفت: مهم‌ترین اثر راهبردی حضور و مشارکت مردم در انتخابات، ارتقای امنیت و نقش بازدارندگی آن است. شکل‌گیری مجلس شورای اسلامی و خبرگان هرچه با پشتوانه مردمی همراه باشد، جایگاه آن‌ها را تقویت می‌کند.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین در خصوص سفر‌های راهیان نور و تاثیر این رویداد بزرگ فرهنگی کشور در تقویت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: راهیان نور یکی از نرم‌افزار‌هایی است که از زمان شروعش تا امروز زائران آن تحت تاثیر عنایت شهدا و فضای دفاع مقدسی این برنامه قرار گرفته‌اند.

فضائلی افزود: دوران دفاع مقدس یکی از شیرین‌ترین، درس‌آموزترین و موثرترین مقاطع بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به‌عنوان ذخیره تمام‌نشدنی در حوزه‌های مختلف محسوب می‌شود. هرچقدر نسل‌های بعدی بیشتر از این گنجینه بهره‌مند شوند، می‌توانیم نسبت به تداوم ارزش‌های دفاع مقدس امیدوار باشیم.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار