پیراسته: تشییع شهدا در شلمچه برای مردم پیامی تازه دارد

یکی از راویان اردو‌های راهیان نور می‌گوید: شهدای تازه تفحص شده‌ای که از مرز شلمچه وارد کشور شدند، برای مردم پیامی تازه دارند.
کد خبر: ۶۵۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ - 20February 2024

پیراسته: تشییع شهدا در شلمچه برای مردم پیامی تازه داردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، علی پیراسته از راویان دوران دفاع مقدس درباره ورود ۳۴ شهید گمنام در ایام سفر‌های راهیان نور می‌گوید: این شهدا پیام جدیدی می‌آورند. 

امروز ۳۴ پیکر شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه وارد کشور شد و از آن‌ها استقبال به عمل آمد. همچنین امشب نیز پیکر این شهدا به معراج شهدای اهواز برده شد و هم‌اکنون زائران همه یادمان‌های دفاع مقدس که در اردو‌های راهیان نور شرکت کردند در حال دیدار و استقبال از این شهدا هستند. 

پیراسته که ۲۰ سال است در کاروان‌های راهیان نور، روایتگری می‌کند، می‌گوید: این که شهدا را به این مناطق آورده و بچه‌هایی که راهیان نور آمده‌اند، آن‌ها را می‌بینند، خیلی عالی است.

او با بیان اینکه این موضوع باعث ایجاد حال و حوای خوبی برای شرکت‌کنندگان اردو‌های راهیان نور می‌شود، توضیح می‌دهد: در این مناطق درباره شهدا زیاد صحبت می‌کنیم. حال مواجهه با شهدایی که سال‌ها نبودند و حالا به اینجا برگشته‌اند، حال خوبی دارد. 

پیراسته می‌گوید: شرکت‌کنندگان راهیان نور با خودشان می‌گویند «ما اولین کسانی هستیم که این شهدا را زیارت می‌کنیم.»

این روایتگر شرح می‌دهد: آن‌ها پیام جدیدی برای جوانان و نوجوانانی که حتی جنگ را ندیده‌اند، اما در اردو‌های راهیان نور شرکت می‌کنند، آورده‌اند. پیامشان این است: «تویی که آمدی و من را تشییع می‌کنی، من همانی هستم که قبل از اینکه تو به دنیا بیایی، فدای این مملکت شدم. حالا می‌خواهی برای ادامه راه من چه کنی؟»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار