طی نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد: تنها راه پیشرفت کشور پیروی از فرهنگ دفاع مقدس است

«خواست خدایی» گفت: امروزه بیشتر از هر زمان دیگر به فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس در همه ابعاد آن نیاز داریم و امید آفرینی در مردم و حضور باشکوه در انتخابات آینده که از مؤلفه‌های انسجام ملی و ایجاد قدرت است.
کد خبر: ۶۵۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ - 21February 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با «آرش مصلح» مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، اظهار داشت: امروز خدمت بی منت به مردم یک جهاد بزرگ است، چون دشمن می‌خواهد این خدمت در موضوعات مختلف انجام نشود.

وی با اشاره به پروزه‌های انجام شده در حوزه آب منطقه‌ای در استان ابراز خرسندی کرد و افزود: به واسطه‌ی انقلاب اسلامی ایران و به برکت خون شهدای والامقام شاهد ارائه خدمات خوب به مردم هستیم هرچند که ملت بزرگ ایران شایسته بهترینهاست، چون به فرموده حضرت امام خمینی (ره) «ملت ایران بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص) و کوفه و عراق درعهد امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع) هستند» و از این جهت خدمت به این مردم همیشه درصحنه بالاترین افتخار است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره‌ای به فعالیت‌های وزارت نیرو در زمان جنگ تحمیلی کرد و تامین آب و برق، بیمارستان‌های صحرایی، قرارگاه‌ها و آبرسانی‌هایی که در خط مقدم به رزمندگان منتقل می‌شد و استفاده از دکل‌های فشار قوی برق به عنوان دیده بانی را از اقدامات صورت گرفته توسط وزارت نیرو برشمرد وسند این ادعا تقدیم ۵۳۰شهید والامقام صنعت آب و برق کشور است وتقدیم ۱۴۵ کارمند شهید استان کهگیلویه وبویراحمد که دیروز در یادواره شهدای کارمند استان یاد و خاطره‌ی این عزیزان گرامی داشته شد.

وی با بیان اینکه، همان گونه که سیدالشهدا (ع) با خون خود اسلام و مذهب را بیمه کرده است، خون پاک شهدا نیز انقلاب اسلامی را بیمه کرده و گفت: امروزه بیشتر از هر زمان دیگر به فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس در همه ابعاد آن نیاز داریم و امید آفرینی در مردم و حضور باشکوه در انتخابات آینده که از مؤلفه‌های انسجام ملی و ایجاد قدرت است از انتظارات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

خواست خدایی تصریح کرد: اگر حماسه‌ها و نقش آفرینی‌های شهدا و ایثارگران را ثبت، ضبط و تبیین نکنیم، دشمن آن گونه که می‌خواهد جنگ را تحریف خواهدکرد. 

وی ادامه داد: ان‌شاء‌الله با همدلی و همکاری نسبت به نقش ادارات استان بویژه اداره آب منطقه‌ای در دفاع مقدس اقدامات لازم برای تهیه مقالات ودانشنامه دفاع مقدس صورت پذیرد.

«آرش مصلح» مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست به فعالیت‌های انجام شده توسط شرکت آب منطقه‌ای اشاره کرد و ابراز داشت: به واسطه امنیتی که به برکت دفاع مقدس و ایثار و فداکاری همه شهدا، رزمندگان و جانبازان ایجاد کردند، اکنون در این راستا می‌توانیم به مردم خدمات ارائه دهیم.

مصلح با بیان اینکه در حوزه فرهنگی دستگاه برتر وزارت نیرو در سطح کشور را هستیم، افزود: در مناسبت‌های مذهبی و یادواره‌های شهدا حضور فعال داشتیم.

وی عنوان کرد: این افتخار را داریم که ۵۸ نفر از کارکنان این شرکت جزء خانواده ایثارگران هستند و در عین حال ۳۶ نفر نیز از فرزندان ایثارگران با توجه به بخش نامه‌های جدید، تبدیل وضعیت شدند.

در این نشست مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به پاس قدردانی فعالیت‌های شرکت آب منطقه‌ای استان در حوزه ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت با اهدای لوح تقدیر از آرش مصلح مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل کرد.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت منعقد شد.

تنها راه پیشرفت کشور پیروی از فرهنگ دفاع مقدس است

تنها راه پیشرفت کشور پیروی از فرهنگ دفاع مقدس است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار