معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خبر داد؛

اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به حوزه اشتغالزایی زنان در سال جاری

«خزعلی» اختصاص پنج هزار میلیارد تومان به حوزه اشتغالزایی زنان در سال جاری را زمینه ساز افزایش اشتغال دانست.
کد خبر: ۶۵۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰ - 22February 2024

اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به حوزه اشتغالزایی زنان در سال جاریبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امروز در نشست مشترک با جمعی از نخبگان دانش آموزی، دانشجویی و حوزوی استان مازندران اظهار داشت: این معاونت با اجرای طرحی به نام زیست عفیفانه درصدد آگاهی والدین و دانش آموزان از سبک زندگی، سواد رسانه‌ای و نوع تعامل دانش آموزان با خانواده و اجتماع است.

خزعلی با عنوان اینکه این طرح، بین آستان قدس رضوی و وزارت آموزش و پرورش به منظور پرورش مربیان به صورت مشترک در حال اجراست افزود: این طرح در مرحله نخست برای والدین و سپس برای همگان اجرایی می‌شود.

وی گفت: این طرح زیست عفیفانه هم اکنون در ۶ استان در حال اجرا است و به زودی در سراسر کشور فراگیر می‌شود.

خزعلی اختصاص پنج هزار میلیارد تومان به حوزه اشتغالزایی زنان در سال جاری را زمینه ساز افزایش اشتغال دانست و افزود: طی قرارداد با درگاه اینترنتی کسبی نو، زمینه‌های تبلیغ و فروش کالا‌های تولیدی زنان کارآفرین فراهم شده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اجرای طرح جوانی جمعیت از نظارت بر چگونگی اجرای طرح‌های حمایتی جوانی جمعیت خبر داد و گفت: ساخت خوابگاه متاهلان در دانشگاه‌ها و ایجاد مهد‌های کودک و اتاق کودک و مادر در ادارات از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در این خصوص انجام شده است.

خزعلی با ابراز نگرانی از روند کاهشی زادآوری و افزایش پیری جمعیت در دو استان شمالی گیلان و مازندران این را هم بیان کرد: بسته‌های حمایتی طرح جوانی جمعیت در دولت سیزدهم از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است و حمایت‌ها در آینده‌ای نزدیک بیشتر هم می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها