فرمانده سپاه کربلا:

دومین اجلاسیه سرداران و شهدای مازندران برگزار می‌شود

سردار «مسلمی» گفت: دومین اجلاسیه سرداران و شهدای مازندران نیمه اول مهر سالجاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷ - 02April 2024

دومین اجلاسیه سرداران و شهدای مازندران برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا عصر امروز در دومین جلسه اجلاسیه سرداران و شهدای مازندران که در سالن شهید رجایی استانداری مازندران برگزار شد، با بیان اینکه جلسه با حضور مسئولین و دبیران کمیته‌های ۲۱ گانه برگزار می‌شود، اظهار داشت: کمتر از شش ماه به کنگره وقت داریم و باید در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی گزارشی از فعالیت ۲۱ کمیته کنگره داشته باشیم.

وی افزود: همچنین در حاشیه دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی نمایشگاهی هم با محوریت دستاورد‌های کمیته‌ها برگزار می‌شود که معظم له بازدید خواهند داشت.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اهمیت کار کنگره شهدا تصریح کرد: باید خروجی درخور و شایسته لشکر ویژه ۲۵ کربلا داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه استاندار رئیس و سپاه کربلا دبیر اجرایی کنگره است، ادامه داد: این کنگره در نیمه اول مهر ۱۴۰۳ در مجموعه ورزشی ماهفروجک برگزار خواهد شد و باید زیرساخت‌ها آماده شود.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به فعال شدن ستاد‌های شهرستانی اضافه کرد: تولیدات خوبی صورت گرفته است و این برنامه‌ها در ۲۱ کمیته تدوین شده است و با رویکرد کنگره شهدایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار