شهردار خرم‌آباد:

کار قرارگاه خاتم اعتقادی و از روی باورمندی به توسعه است

بارانی با بیان اینکه کار قرارگاه خاتم اعتقادی و باور به توسعه است، گفت: نگاه ما به قرارگاه خاتم همواره نگاه سرمایه‌ای بوده است نه پیمانکاری.
کد خبر: ۶۶۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳ - 13April 2024

به گزارش  کار قرارگاه خاتم اعتقادی و باور به توسعه استدفاع‌پرس از لرستان، «داریوش بارانی بیرانوند» شهردار خرم آباد، امروز (شنبه) در آیین افتتاح تقاطع غیر هم سطح شهدای جاوید الاثر شهرستان خرم‌آباد، این پروژه را نتیجه تلاش شبانه‌روزی همه دستگاه‌های اجرایی، مجموعه مدیریت شهری و مدیریت استان دانست و اظهار داشت: تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای جاوید الاثر گره ترافیکی بزرگ شهر را حل کرد.

وی با بیان اینکه همکاری کسبه و مردم برای به ثمر نشستن این طرح ستودنی بود، به اقدامات جهادگونه قرارگاه خاتم الانبیا در پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای جاوید الاثر، اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف ما این بود که قرارگاه خاتم الانبیا در شهر بماند و خوشحال هستیم که با تکمیل پروژه شرایط برای ادامه کار قرارگاه در پروژه‌های دیگر از جمله تقاطع غیر همسطح امام رضا در ورودی مسکن مهر هم فراهم شد.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه کار قرارگاه خاتم اعتقادی و باور به توسعه است، افزود: نگاه ما به قرارگاه خاتم همواره نگاه سرمایه‌ای بوده است نه پیمانکاری.

بارانی بیرانوند در ادامه همکاری اعضا شورای اسلامی شهر در تامین مالی و تغییر مصوبات هم در پیشبرد پروژه بسیار مهم و تاثیر گذار برشمرد و گفت: با دو برابر شدن اعتبارات شهرداری خرم‌آباد، امسال پنج پروژه در قد و قواره این تقاطع در شهر اجرا خواهیم کرد.

 وی با تاکید بر اینکه اینکه هدف ما در مجموعه مدیریت شهری باید تعریف پروژه‌های فاخر باشد، تصریح کرد: در کنار همه ظرفیت‌های طبیعی و خدادادی لرستان و شهر خرم‌آباد با مشکلات متعددی مواجه است و با نگاه بخشی، اقدامات دم دستی و پروژه‌های کوچک کار‌ها پیش نمی‌روند.

شهردار خرم آباد خاطر نشان کرد: اگر دنبال ترمیم اعتماد و باور مردم هستیم و می‌خواهیم شهروند تماشاگر را به شهروند مشارکت جو تبدیل کنیم باید پروژه‌هایی که در زندگی مردم تاثیر اساسی دارد تعریف کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار