دیدار فرمانده سپاه خاش با مدیر آموزش و پرورش شهرستان

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، فرمانده سپاه شهرستان خاش به همراه نماینده ولی فقیه و جمعی از بسیجیان با مدیر و کارکنان آموزش و پرورش این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۶۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵ - 30April 2024

دیدار و نشست فرمانده سپاه خاش با مدیرآموزش وپرورش شهرستانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت هفته مقام والای معلم، فرمانده سپاه خاش به همراه نماینده ولی فقیه و جمعی از بسیجیان با مدیر و کارکنان آموزش و پرورش این شهرستان دیدار و این هفته را تبریک گفت. 

«عبدالوهاب شهنواز» مدیر آموزش و پرورش خاش ضمن تقدیر وتشکر از همراهی و تعامل خوب مجموعه سپاه با آموزش و پرورش گفت: عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های سبزپوشان سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح است که قطعا مردم ما قدردان این تلاش‌های دلسوزانه و خالصانه خواهند بود.

سردار پاسدار «احمدمالدار» فرمانده سپاه شهرستان خاش ضمن تبریک هفته معلم، عرصه تعلیم و تربیت را بسیار مهم و حیاتی عنوان کرد و افزودند:  معلم با کار خود، مسیر روشنایی و امید به آینده و دانایی در کشور است و همگی باید در تلاش باشیم تکریم مقام والای معلمان را در جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار