دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج خبر داد؛

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد

سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمال‌غرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.
کد خبر: ۶۶۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴ - 30April 2024

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مردادبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی‌های ستادی و برنامه‌ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان‌های راهیان نور غرب و شمال‌غرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه‌های حاضر از فعالیت‌های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار «روح‌الله محمدحسین‌زاده» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار «مجید سوری» دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت: راهیان نور غرب و شمال‌غرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ «روح‌الله محمدحسین‌زاده» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان‌های جنوب کشور یکی از اولویت‌های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار