رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

تدابیر امامین انقلاب اسلامی موجب استیصال رژیم صهیونیستی شده است

«قاضی‌زاده هاشمی» گفت: امامین انقلاب اسلامی ایران با تدابیرشان کاری کردند که امروز رژیم صهیونیستی سرگردان شده و منافع اقتصادی آمریکا در منطقه متزلزل شده است.
کد خبر: ۶۶۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳ - 02May 2024

دانشجویان آمریکایی حامی غزه خواستار قطع همکاری علمی با رژیم صهیونسیتی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ‌امروز در یادواره شهدای خان‌طومان و ۹ شهید از کارکنان استانداری مازندران اظهار داشت: امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمنان برخورد مستقیم با این نظام را قادر نیستند و این را مدیون خون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص صهیونیسم جهانی به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ‌گونه بحران‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی را از پای در نخواهد آورد، افزود: این درحالی است که سالانه میلیارد‌ها دلار به رژیم صهیونیستی کمک مالی می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به تظاهرکنندگان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه اشاره کرد و گفت: دانشجویان حامی غزه اکنون خواستار این هستند که همکاری علمی را با رژیم صهیونیستی و کودک کش قطع کنند.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: امروز قرارداد‌های پنهان اقتصادی آمریکا با کشور‌های منطقه آسیا با هدف تعهد عادی سازی با رژیم صهیونسیتی لو رفته است.

وی با ذکر این نکته که امامین انقلاب اسلامی ایران با تدابیرشان کاری کردند که امروز رژیم صهیونیستی سرگردان شده و منافع اقتصادی آمریکا در منطقه متزلزل شده است، گفت: امروز آمریکا ناچار است تا در هر اقدامی در منطقه با جمهوری اسلامی ایران مذاکره کند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه امروز به برکت خون ۲۳۰ هزار شهید، جمهوری اسلامی ایران، نظام اینچنین قدرتمند شده است، خاطرنشان کرد: امروز دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران اتحاد و وحدت مسلمین جهان را رقم زده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار