مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

«ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» با حال و هوای جبهه در سمنان ایجاد شد

سردار «مطهری» گفت: ایستگاه ورزش همگانی قائمیه بدون محدودیت سنی ویژه خواهران و برادران در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان مهیای حضور اقشار مختلف مردم است.
کد خبر: ۶۶۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷ - 02May 2024

«ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» با حال و هوای جبهه در سمنان ایجاد شد

سردار «عباس مطهری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان درگفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان اظهار داشت: یکی از مهم ترین وظایف ما زنده نگه داشتن میراث معنوی جنگ و معرفی سبک زندگی و رفتارهای اجتماعی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است که در قالب هنر مکتوب و هنرهای تصویری و تجسمی و همچنین فعالیت های تجربه محور می توانیم آن را حفظ و معرفی نماییم.

وی گفت: به فضل الهی برای اقشار مختلف جامعه برای هر گروه سنی اعم از خواهران و برادران فعالیت‌هایی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برنامه ریزی شده است که بخشی از آن در حال انجام است و  مابقی آن در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.

مطهری ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها و فعالیت ها، احیای ورزش دوران دفاع مقدس است که بنا داریم با همان سبک، ورزش جبهه را در مرکز فرهنگی و موزه  دفاع مقدس استان سمنان برگزار نماییم.

وی افزود: جهت اجرای این برنامه با پیشکسوتان دفاع مقدس، متولیان ورزش همگانی استان و شهرستان، بسیج  استان و هیئت ورزش همگانی استان جلساتی برگزار شد، که به لطف خداوند امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ اولین ورزش صبحگاهی با حال و هوای جبهه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان با عنوان «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» اجرا شد.

این مسئول در خصوص نام قائمیه بیان داشت: قائمیه مقر نیرو‌های رزمندگان استان سمنان در دوران دفاع مقدس است که حد فاصل دزفول و شوشتر احداث شد و در واقع میعادگاه رزمندگان استان سمنان می‌باشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ادامه داد: این برنامه شامل سه بخش صبحگاه مختصر، ورزش با سبک جبهه و ایستگاه صلواتی می‌باشد که شروع و پایان ورزش صبحگاهی، روش ورزش کردن و رجز‌هایی که خوانده می‌شود تمامی آن الهام گرفته از دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد:  امیدواریم این روش از برنامه‌ها فراگیر شود تا بتوانیم میراث معنوی رزمندگان، شهدا و ایثارگران را حفظ کنیم و نشر دهیم.

 مطهری ادامه داد: «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» پنجشنبه هر هفته راس ساعت ۶ صبح بدون محدودیت سنی ویژه خواهران و برادران در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار خواهد شد و از همه مردم عزیز شهر سمنان، مهدیشهر و سرخه که نزدیک به مرکز استان هستند و به ویژه پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و جوانان و نوجوانان عزیز دعوت می‌کنیم که در این برنامه ورزشی شرکت نمایند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار