فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

از هر لحاظ که فکرش را بکنید رژیم صهیونیستی نابود شده است

سردار کریمی گفت: بیش از یک میلیون جمعیت آواره روی دست صهیونیسم مانده و رسانه‌های آنها جرأت ندارند در مورد چنین مسائلی حرف بزنند، از هر لحاظ که فکرش را بکنید رژیم صهیونیستی نابود شده است.
کد خبر: ۶۶۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹ - 02May 2024

از هر لحاظ که فکرش را بکنید رژیم صهیونیستی نابود شدهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ضمن تبریک روز معلم در پیش اجلاسیه شهدای آموزش نظامی سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: در عرصه نظامی پیشرفت‌ها بسیار بوده طوری که در عملیات وعده صادق شاهد آن بودیم این شکوه و اقتدار امروز را مدیون شهدا و زحمات امام خمینی (ره)هستیم.

سردار کریمی در ادامه بیان داشت: صهیونیسم قدرتش را از دست داده به طوری که تمام راهبردهای اصلی آنها فرو ریخته، دشمن به طور کامل شکست خورده است. در دنیا می‌بینیم که مردم به صورت خودجوش پای کار آمدند و از فلسطین حمایت می‌کنند و این نشانه ی پیروزی جبهه حق علیه باطل است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه در خصوص شکست دشمن عنوان کرد: بیش از یک میلیون جمعیت آواره روی دست صهیونیسم مانده و رسانه‌های آنها جرأت ندارند در مورد چنین مسائلی حرف بزنند، از هر لحاظ که فکرش را بکنید رژیم صهیونیستی نابود شده است.

در ادامه سردار کریمی با اشاره به کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و۶۲۰۰ شهید استان مرکزی از سال ۱۳۹۳ آغاز شده که توانست اولین مرحله‌اش در سال ۱۳۹۸ برگزار شود از سوم خرداد امسال مرحله دوم این کنگره شروع خواهد شد. از حیث کیفیت این کنگره در کشور مقام اول را دارد از جمله استان‌هایی هستیم که می‌توانیم قاطعانه بگوییم ۶۲۰۰ شهید داریم و در این حوزه بیش از ۲۰ جلد کتاب چاپ شده که گواهی می‌دهد عملکرد ما در کنگره به خوبی بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بحث آموزش باید دقت بیشتری داشته باشیم که در ماه‌های آینده اجلاسیه آن برگزار می‌شود. بیش از ۷۰۰ مدخل در بحث دانشنامه مشخص شده که کار علمی برای این موضوع در حال انجام است. برای اجلاسیه آموزش آمادگی لازم را داشته باشیم که به بهترین شکل آن را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها