نماینده ولی فقیه در مازندران:

ملت ایران پای انقلاب اسلامی ایستاده است

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: ملت ایران ۶۰ سال است به دعوت خداوند لبیک گفته و پای انقلاب ایستاده است.
کد خبر: ۶۶۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹ - 04May 2024

ملت ایران پای انقلاب اسلامی ایستاده استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش آموزش متمرکز زائران حج مازندران که در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: مهم این است که حجاج پیام‌رسان باشند و اینکه با همه زحمت و هزینه، عملی مقبول و حجی پذیرفته شده باشد که تا آخر عمر حفظ شود و از بین نرود و برای همیشه در نامه عمل شما ماندگار باشند.

وی افزود: همانطوری که دعوت خدا از ما و از حجاج برای حج، دعوتی با زبان سر و امواج صوتی نبوده، آن دعوت را خداوند به عمق روح و جان انسان رسانده و همه مدعو خدا هستند، لبیک هم با زبان سر نباید باشد، چون دعوت جانی و روحی بوده است.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: دعوت خدا از ما فقط برای حج نیست، خدا از ما دعوت کرده که عبادت کنیم، نماز بخوانیم، از بندگان ضعیفش حمایت کرده، مظلومان را یاری کنیم و بر علیه ظالمان قیام کنیم.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: این قیام باشکوه شما ملت ایران در سال‌های ۱۳۴۲ و ۱۳۵۷ لبیک شما به دعوت خداوند بوده که چه زیبا لبیک گفتید و ۶۰ سال پای این دعوت ایستادید، چه شهدایی که تقدیم کردید، چه جوانانی که در راه خدا دادید، همانند ابراهیم (ص) که اسماعیل را قربانی کرده است.

این مسئول اعلام کرد: امام صادق (ع) فرمودند که هر جا هستید مایه افتخار و زینت ما باشید، مایه سرافکندگی و ننگ ما نباشید، اگر کار خوب کنید و رعایت کنید خوب است، بگویند پیروان ایشان چقدر خوبند، قانون و مقررات ایران و مملکت سعودی را چقدر رعایت می‌کنند، اما حرکات ناجور همچون بازار رفتن هنگام اذان، حواس‌پرتی در هنگام نماز و اقدامات دیگر جایز نیست و موجب شرمندگی امام صادق (ع) خواهد شد.

وی ادامه داد: به‌خصوص خواهران که حتما باید موازین حجاب را رعایت کنید، الگوی شیعه مسلمان باشید، دعا کنید، قرآن بخوانید، در حج حتما یک ختم قرآن داشته باشید، با دست پر برگردید، گناهان بخشیده شده باشد و کیسه ثواب‌ها پر باشد و کیسه گناه خالی.

وی تصریح کرد: برای ریشه کردن شدن صهیونیست‌های ظالم دعا کنید، سلامتی و دوام عمر توفیقات رهبر معظم انقلاب اسلامی را از خدا بخواهید و دعا کنید، ان‌شالله خداوند ما را از شر فتنه‌ها و شیاطین حفظ کند، واقعا ملتمس دعا هستیم، قطعا در صحرای عرفه همسفر امام زمان (عج) هستید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها