آیت الله نوری همدانی: باور داشته باشیم ستون دین همین مردم هستند

یکی از مراجع عظام تقلید در دیدار رییس جمهور گفت: باید توجه کرد که همه فعالیت‌ها برای رفاه مردم باشد و باور داشته باشیم که ستون دین همین مردم هستند.
کد خبر: ۶۶۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰ - 10May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت الله «حسین نوری همدانی» از مراجع عظام تقلید امروز جمعه در دیدار آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، با تبریک سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، نکاتی از نهج البلاغه در باب خدمت به مردم بیان کرد و اظهار داشت: اینکه شما شبانه روز خدمت می‌کنید و با اخلاص در حال فعالیت هستید شکی نیست، اما امروز اقتصاد و معیشت مردم در سختی بسیار است و هر کجا قدم می‌گذارید مردم از گرانی و سختی زندگی می‌گویند.

این مرجع تقلید ادامه داد: بر این اساس باید توجه کرد که همه فعالیت‌ها برای رفاه مردم باشد، خصوصاً فرهنگ و اقتصاد؛ باور داشته باشیم ستون دین همین مردم هستند.

آیت الله نوری همدانی پایین بودن ارزش پول ملی را یک مشکل اساسی دانست و تصریح کرد: امیدوارم با تلاش شما که انصافا هم مشغول خدمت هستید و با سابقه‌ای که از شما سراغ دارم، میدانم تلاش شما این است که این مشکلات را حل کنید و ما هم دعا می‌کنیم با همان اخلاص برای خدمت به نظام و انقلاب و مردم موفق باشید و این خدماتی که انجام شده را به مردم اطلاع رسانی کنید.

شایان ذکر است: در ابتدای این دیدار آیت الله رئیسی گزارش جامعی از عملکرد و خدمات دولت بیان و اظهار امیدواری کرد ان شاءالله مشکلات باقی مانده حل خواهد شد.

آیت الله نوری همدانی: باور داشته باشیم ستون دین همین مردم هستندآیت الله نوری همدانی: باور داشته باشیم ستون دین همین مردم هستندآیت الله نوری همدانی: باور داشته باشیم ستون دین همین مردم هستندآیت الله نوری همدانی: باور داشته باشیم ستون دین همین مردم هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار