فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌(ع) استان مطرح کرد؛

برگزاری انتخاباتی سالم و در نهایتِ امنیت

سردار باقری گفت: مجموعه امنیتی لرستان پای کار هستند تا انتخاباتی سالم و در نهایت امنیت برگزار شود.
کد خبر: ۶۶۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹ - 10May 2024

برگزاری انتخاباتی سالم و در نهایتِ امنیتبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، سردار «نعمت الله باقری» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌(ع) لرستان امروز(جمعه) با حضور در ستاد انتخابات لرستان اظهار داشت: مجموعه امنیتی لرستان پای کار هستند تا انتخاباتی سالم و در نهایت امنیت برگزار شود.

سردار نعمت‌الله باقری با حضور در ستاد انتخابات لرستان با تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه(س)، از تلاش همه دست‌اندرکاران انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه خرم آباد چگنی تقدیر کرد و افزود: تلاش همه ما این است که انتخاباتی سالم و در کمال امنیت رقم زده شود.

وی اضافه کرد: اهمیت دور دوم انتخابات به حدی است که مقام معظم رهبری در همان ساعات اولیه پای صندوق‌ اخذ رای حضور یافتند و رای خود را به صندوق ریختند.

فرمانده سپاه لرستان بیان کرد: مرحله دوم نیز همچون مرحله اول برایمان پر اهمیت است چرا که دشمن شرایط را رصد می‌کند تا نقطه ضعفی را پیدا و آن را پررنگ جلوه دهد؛ قطعاً حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای سبب تضعیف جبهه دشمن و تقویت جبهه خودی می‌شود.

باقری گفت: در بازدیدهایی که در ساعات اولیه از چندین صندوق اخذ رای در سطح شهر داشتیم شاهد حضور بالای مردم در انتخابات بودیم.

وی بیان کرد: تاکنون در بحث سلامت انتخابات موضوع خاصی که خدشه‌ای به این موضوع وارد کند گزارش نشده است و با تمام توان مجموعه امنیتی لرستان پای کار هستند تا انتخابی سالم و در نهایت امنیت برگزار شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه میزان رای مردم هستند، اضافه کرد: استاندار لرستان و معاون سیاسی استان با برخی جابجایی‌های افرادی که روی صندوق‌های اخذ رای بودند تلاش کردند که سلامت انتخابات تضمین شود؛ رای‌گیری به صورت الکترونیکی در حال انجام است و این صحت را در حوزه سلامت انتخابات افزایش می‌دهد.

باقری گفت: کاندیداها پس از شمارش آرا همکاری کنند تا موضوع خاصی نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: زمان انتخابات تا ساعت ۱۸ خواهد بود و امکان تمدید کمتر است؛ از مردم درخواست می‌کنیم رای‌گیری خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و به موقع پای صندوق‌های اخذ رای حضور یابند تا این کار نیمه‌تمام را در ساعت مقرر به اتمام برسانیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار