امام جمعه بندرعباس:

باید همه پای کار حجاب و عفاف باشند

حجت الاسلام«عبادی زاده» گفت: بیش از ۳۲ دستگاه در امر فرهنگی دخالت دارند اما در کف میدان کشف حجاب نیروی انتظامی قرار دارد و باید همه پای کار حجاب و عفاف باشند و به این وظیفه دینی و سیاسی خود عمل نمایند و دستگاه‌ها با پیوست فرهنگی به میدان بیایند.
کد خبر: ۶۶۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲ - 10May 2024
باید همه پای کار حجاب و عفاف باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد عبادی‌زاده» نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، اظهار داشت: هفته پیشروی دهه کرامت که سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا(ع) را داریم و روز دختر که وظیفه داریم الگوهای بانوان اسلام را به دختران خود معرفی کنیم تا به درستی از آنها در برابر هجمه های دشمنان صیانت و حفاظت کنیم.

وی افزود: جوانان هلال احمر امروز به عنوان خادمان این مرز و بوم در روز‌های سخت جامعه و در هنگام سیل و زلزله از اولین کسانی که سر صحنه به یاری مردم می شتابند و منشأ خدمات و برکات زیادی هستند.

خطیب جمعه بندرعباس با توصیه به جوانان گفت: در کانون‌های هلال احمر مشارکت کنید جز سربازانی باشید که در سخت ترین شرایط به مردم کمک رسانی می کنند و مسئولین نیز با تقویت آنها قدم در راه خدمتگزاری به مردم داشته باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده به روز تجلیل از امامزادگان اشاره و اظهار کرد: این بزرگداشت امامزادگان یک سنت ارزشمند در نزد مردم است که همه ما در عمل این ستارگان منصوب به اهل بیت با قلب و دل‌ها را به آنها و قطب‌های فرهنگی منطقه هستند ارادت خود را بیان کنیم.

وی با تذکر به دستگاه‌های متولی فرهنگی ادامه داد: بیش از ۳۲ دستگاه در امر فرهنگی دخالت دارند اما در کف میدان کشف حجاب نیروی انتظامی قرار دارد و باید همه پای کار حجاب و عفاف باشند و به این وظیفه دینی و سیاسی خود عمل نمایند و دستگاه‌ها با پیوست فرهنگی به میدان بیایند.

امام جمعه بندرعباس گفت: دشمن برای بی حجابی و بی عفافی دختران و مادران ما برنامه دارد و بیشترین فعالیت خود را قرار داده تا پاکی ما سر ستیز دارد و واژه مادر که در نزد ما مقدس‌ترین واژگان است، به دنبال قداست زدایی مادران این جامعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: مراقب باشید گاهی افراد به بهانه اینکه امنیت مقدم بر فرهنگ است این بخش را به اشتباه به هم گره می زنند و چه امنیتی بالاتر از امنیت روح و روان که دارند با آن بازی می کنند، و نباید گذاشت ضریب امنیت حجاب کاهش می یابد و اگر جلو آن گرفته نشود بعد مردم راغب و مانع آن نخواهند شد.

وی افزود: از مردم و دستگاه های متولی و مسئولان درخواست دارم در مبارزه با کشف حجاب یک صدا باشید و رسانه‌ها نیز به کمک فراجا بیایند و از انفعال خارج شوید و با پیوست رسانه‌ای دقیق به مردم اطلاع رسانی و اقناع سازی کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها