رئیس جمهور در جمع مردم نوشهر؛

آمادگی دولت برای نقش آفرینی مردم جهت تحقق شعار سال/ بی‌عدالتی و تبعیض را نمی‌پذیریم

حجت الاسلام «رئیسی» با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نقش دادن به مردم برای تحقق شعار سال گفت: دولت آماده فراهم کردن شرایط برای نقش آفرینی مردم است.
کد خبر: ۶۶۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱ - 17May 2024

آمادگی دولت برای نقش آفرینی مردم جهت تحقق شعار سال/ دستگاه‌های اداری به نیروی جوان توجه بیشتر داشته باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور امروز در دیدار مردم غرب مازندران که در مصلی نوشهر برگزار شد، با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: هویت فرهنگی استان مازندران با عشق به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، دین و آموزه‌های آن، ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان و با ایثارگران و جانبازانی که سند هویت این مردم برای دفاع از کشور هستند، رقم خورده است.

وی ضمن تقدیر از حضور مردان و زنان، دختران و پسران و جوانان در مراسم افزود: مردم همواره پشتیبان ارزش‌های انقلاب بوده و هستند و فرهنگ و هویت مردم استان فرهنگی است که هرگز با نظام ارتباطات و توسعه یافتگی که لازمه زندگی امروزی است، تحت الشعاع قرار نخواهد گرفت.

حجت الاسلام رئیسی با تاکید بر این که باید شهر و روستای ما توسعه پیدا کند، ابراز خوشحالی کرد که گام‌هایی برای توسعه بندر نوشهر برداشته شده است و اذعان داشت: وجود نیرو‌های هوایی و دریایی و نیروی مسلح در استان مازندران و شهرستان نوشهر برکت است.

رئیس جمهور با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نقش دادن به مردم برای تحقق شعار سال تصریح کرد: دولت آماده فراهم کردن شرایط برای نقش آفرینی مردم است.

وی اجرای عدالت در توزیع امکانات و ظرفیت‌ها را از برنامه‌های مهم دولت بیان و خاطرنشان کرد: ما بی‌عدالتی و تبعیض را در استان نمی‌پذیریم.

رئیس جمهور با عنوان اینکه سه هزار میلیارد ریال در دور اول سفر برای جاده‌های مواصلاتی استان اعتبار در نظر گرفته شده بود، گفت: در این سفر نیز چهار هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام رئیسی به رفع موانع تولید و فعال کردن واحد‌های تولیدی تاکید کرد و ادامه داد: غرب مازندران می‌تواند به قطب صنعتی نیز تبدیل شود و برای توسعه اقتصاد دریا محور نیز کار‌های جدیدی در منطقه انجام می‌شود.

حجت الاسلام رئیسی با بیان این که بخش عمده‌ای از تولید در استان مازندران بر دوش بانوان است، بر لزوم توجه بیش از پیش به نیروی جوان تأکید کرد و از دستگاه‌های اداری خواست تا به جوانان میدان دهند زیرا معتقدم هرجا جوانان حضور پیدا کردند مؤثر بودند البته پیشکسوتان نیز باید چراغ راه باشند.

وی‌ خاطرنشان کرد: حضور مردم و ایستادگی آنها پشتوانه‌ای برای مردم مظلومان عالم از جمله غزه و فلسطین است، زیرا خروش آنها پشتوانه‌ای برای همه ملت‌ها از جمله مردم غزه و فلسطین است و ان شاءلله به برکت مقاومت مردم فلسطین، هرچه زودتر شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و اسرائیل باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها