پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان در پی شهادت یاور رهبری

سرهنگ پاسدار «حبیبی» در پیامی، شهادت خادم‌الرضا، رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۶۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸ - 21May 2024

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان در پی شهادت یاور رهبریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در پیامی، شهادت خادم‌الرضا، رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره) فرمودند: شهادت هنر مردان خداست.

امام خامنه‌ای عزیز فرمودند: شهدا مانند آیه‌های قرآن مقدسند.

جاودانه و ابدی است یاد و نام مردی از حریم ِخورشید ِخراسان که خدمتِ آستانش افتخار او بود، تا کوه‌های بلندِ آذربایجان که پیکرش را در آغوش گرفت؛ تمام خاک ایران گواه است بر مجاهدت‌هایش، که حالا مفتخر است به صفت شهید خدمت؛ مردی که تا ابد رییس‌جمهور قلب‌های ایرانیان است.

اینجانب به نمایندگی از اساتید درس آشنایی با معارف دفاع مقدس و ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان گیلان، شهادت خادم الرضا و شهید جمهور، حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و شهدای همسفر آسمانی‌اش را به محضر امام عصر (عج) و مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای عزیز و خانواده‌های معظم این شهیدان و امت ولایتمدار ایران اسلامی و استان گیلان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

علو درجات و هم‌نشینی با شهدای کربلا و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت را برای این عزیزان پرسوخته از عشق خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی از درگاه حق مسالت دارم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار