تمهیدات خراسان جنوبی برای مراسم وداع با پیکر رئیس‌جمهور شهید + جزئیات

پیکر رئیس‌جمهور شهیدمان پس از تشییع در شهرهای تبریز، قم و تهران، صبح پنجشنبه سوم خرداد برای تشییع و وداع مردم خراسان جنوبی به بیرجند منتقل می‌شود و به‌دلیل حضور مردم از سطح استان‌های همجوار برای شرکت در مراسم وداع و بدرقه، بستر اسکان و پذیرایی برای عزاداران از شامگاه چهارشنبه تا پایان مراسم در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۶۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵ - 22May 2024

تمهیدات خراسان جنوبی برای مراسم وداع با پیکر رئیس‌جمهور شهید + جزئیاتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌ الرضا و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر رئیس‌جمهور شهیدمان پس از تشییع در شهرهای تبریز، قم و تهران، صبح پنجشنبه سوم خرداد برای تشییع و وداع مردم خراسان جنوبی به بیرجند و سپس به مشهد مقدس منتقل خواهد شد.

در همین راستا همه امکانات در استان خراسان جنوبی آماده هستند تا به پاس خدمت‌هایی که آیت‌الله «رئیسی» در طول سال‌ها نسبت به این خطه کویری و به شکرانه تلاش بسیار برای خدمت‌رسانی به مردم ایران داشتند، در خدمت مشایع‌کنندگان پیکر این شهید والامقام باشند.

به‌دلیل حضور مردم از سطح استان‌های همجوار برای شرکت در مراسم وداع و بدرقه، در مساجد همجوار مسیر، بستر اسکان و پذیرایی برای عزاداران از شامگاه چهارشنبه تا پایان مراسم در نظر گرفته شده است.

عزاداران و مهمانان می‌توانند جهت بهره‌مندی از امکانات اسکان با آقای حسینعلی بخشی به شماره ۰۹۱۵۳۲۳۷۶۲۷ و یا  ۰۵۶۳۲۲۳۰۷۷۳، آقای محسن صفایی به شماره ۰۹۱۵۳۶۳۴۵۲۵، آقای علیرضا خیاط به شماره ۰۹۱۵۵۶۱۲۲۵۷، آقای سید علی ذبیحی به شماره ۰۹۱۵۱۶۴۰۸۹۹ و یا به دفتر معاون توسعه مدیریت و منابع و مسئول کمیته دعوت اسکان و پشتیبانی به شماره ۰۵۶۳۲۳۸۶۱۰۲ تماس حاصل نمایند.

آماده‌باش ۱۵۲ تیم هلال‌‌احمر

همچنین هلال‌احمر خراسان جنوبی نیز برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهیدمان تمهیداتی در نظر گرفته است که در این راستا ۶۴ تیم هلال‌‌احمر در مسیر مراسم و ۵۰ تیم عملیاتی و سحر به عنوان پشتیبان، در مراسم تشییع شهید راه خدمت، خدمت‌رسانی می‌کنند.

۱۰ خودروی آمبولانس، هفت خودروی نجات، یک کامیونت، سه موتور سیکلت، یک خودروی ارتباطات و ۲ بالگرد از جمله ناوگان امدادی جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی در این مراسم خواهد بود.

۶۰۸ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال‌‌احمر خراسان‌جنوبی در این مراسم ارائه خدمت خواهند کرد و همچنین از استان‌های معین سیستان‌وبلوچستان و کرمان تیم‌های پشتیبان به مراسم اعزام می‌شوند.

دو دستگاه آمبولانس از استان سیستان‌ و بلوچستان و دو آمبولانس از استان کرمان نیز برای ارائه خدمات احتمالی در مراسم روز پنجشنبه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار