نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی:

شهید آیت‌الله «رئیسی» براساس منظومه فکری امام خامنه‌ای حرکت می‌کرد

حجت‌الاسلام «کمالی» گفت: آیت‌الله «رئیسی» جناحی نبود بلکه انقلابی بود و براساس منظومه فکری امام خامنه‌ای حرکت می‌کرد، هر فردی را شایستگی داشت انتخاب کرد و در بدنه دولت به او مسئولیت داد و امروز حرکت در این مسیر و با این نگرش وظیفه همگان است.
کد خبر: ۶۶۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳ - 22May 2024

شهید آیت‌الله «رئیسی» براساس منظومه فکری امام خامنه‌ای حرکت می‌کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «امین‌رضا کمالی» نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در مراسم یادبود شهادت شهید جمهور آیت‌الله «رئیسی» و همراهانشان، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان خدمت، اظهار داشت: شهدای خدمت به عهد خود در راه حق وفا کردند، درود خدا بر این مردان خدایی که با این نگاه معنوی حرکت کردند.

وی با بیان اینکه شهیدان نقشه راه برای حرکت در مسیر حق و عدالت هستند، بیان داشت: شهید جمهور آیت‌الله «رئیسی» و همراهانشان به تأسی از اهل بیت (علیهم‌السلام) به عهد خود به اسلام و انقلاب به خوبی وفا کردند و روح بلندشان با جهاد در راه خدا و خدمت به مردم به ملكوت اعلی پیوست.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: این شهیدان انسان‌های بزرگ و جهادگرانی خستگی‌ناپذیر بودند که با صدور فرمان جهاد با تمام وجود در میدان جهاد حاضر می‌شدند و در خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناختند.

حجت‌الاسلام کمالی تصریح کرد: تحمل تشنگی دیدار شهید آیت‌الله «رئیسی» و غم فقدان شهدای خدمت برای ملت ایران بسیار سخت است چرا که در این سال خدمت ریاست جمهوری گره‌های بزرگی را از مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی کشور باز کرد.

وی با بیان اینکه سختی فقدان این عزیزان نباید ما را از ادامه راه انقلاب مأیوس کند، تبیین کرد: به فرموده امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید، امروز نیز این شرایط سخت و فقدان این عزیزان را با لطف پروردگار و هوشیاری پشت سر خواهیم گذاشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله «رئیسی» بیش از ۴۰ سال در راه خدمت به اسلام، انقلاب و مردم تلاش کرد و در این مسیر استراحت، آرام و قرار نداشت، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در پیام خود در پی شهادت آیت‌الله «رئیسی» و همراهانشان این شهید بزرگوار را اینگونه معرفی فرمودند: «عالم مجاهد، رئیس‌جمهور مردمی و باکفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا؛ رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت».

حجت‌الاسلام کمالی تصریح کرد: آیت‌الله «رئیسی» جناحی نبود بلکه انقلابی بود و براساس منظومه فکری امام خامنه‌ای حرکت می‌کرد، هر فردی را شایستگی داشت انتخاب کرد و در بدنه دولت به او مسئولیت داد و امروز حرکت در این مسیر و با این نگرش وظیفه همگان است.

وی خاطرنشان کرد: درایت، خستگی ناپذیری، آینده‌نگری، امیدوار به آینده، داشتن شوق خدمت به مردم، سرعت عمل، اعتماد به نفس، ابتکار عمل، انجام کار گروهی و مشارکت آحاد مردم در تصمیم‌گیری‌ها، مبارزه با فساد، قانون‌مداری، مردمی بودن، خدمت‌گزار صدیق از ویژگی‌های‌های شخصیتی شهید خدمت آیت‌الله «رئیسی» بود که در مکتب ولایت این ویژگی‌ها را کسب کرد و به عزت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها