امام خامنه‌ای در دیدار نخست وزیر پاکستان:

سفر اخیر آقای رییسی به پاکستان می‌تواند نقطه عطفی در روابط دو کشور باشد

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به تاکید رییس‌جمهور فقید بر اهمیت روابط با پاکستان فرمودند: سفر اخیر آقای رییسی به پاکستان می‌تواند نقطه عطفی در روابط دو کشور باشد و مسیر همکاری‌ها و توافق‌ها پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹ - 22May 2024

روابط با پاکستان برای جمهوری اسلامی ایران بسیار اهمیت داردبه گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار «شهباز شریف»، نخست وزیر پاکستان و هیات همراه ضمن تشکر صمیمانه از ابراز همدردی دولت و ملت برادر پاکستان گفتند: برای جمهوری اسلامی ایران، روابط با پاکستان بسیار اهمیت دارد و به این کشور نگاه کاملاً برادرانه دارد اما روابط دو کشور در سال‌های گذشته با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده است و ما معتقدیم در دولت جدید پاکستان، امکان اوج‌گیری مجدد این روابط وجود دارد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به تاکید آیت الله رییسی رییس‌جمهور فقید بر اهمیت روابط با پاکستان افزودند: سفر اخیر آقای رییسی به پاکستان می‌تواند نقطه عطفی در روابط دو کشور باشد و آقای دکتر مخبر مسیر همکاری‌ها و توافق‌ها را پیگیری خواهند کرد.

امام خامنه‌ای خاطرنشان کردند: ارتباطات دوستانه بین کشورهای برادر همیشه آسان به پیش نمی‌رود و باید بر موانع فائق آمد و پیشرفت همکاری‌ها را با جدیت و در عمل دنبال کرد.

«شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان نیز در این دیدار، سفر چندی پیش شهید رییسی به پاکستان را بسیار مفید و زمینه‌ساز گسترش بیش از پیش روابط و نقشه راه آینده دانست و اظهار امیدواری کرد که روابط در زمینه‌های مختلف ارتقاء یابد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار