امام خامنه‌ای در دیدار امیر قطر:

از دست دادن رئیس جمهور جامع‌الاطراف سخت است اما حرکت کشور تغییر نمی‌کند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار امیر قطر از دست دادن رئیس جمهور جامع‌الاطرافی همچون شهید آیت الله رئیسی را سخت خواندند و فرمودند: به رغم این فقدان، اما حرکت کشور هیچ تغییری نخواهد کرد.
کد خبر: ۶۶۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸ - 22May 2024

امیر قطر با امام خامنه‌ای دیدار کردبه گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، امام خامنه‌ای عصر امروز در دیدار امیر قطر و هیأت همراه، با تشکر از ابراز همدلی و همدردی قطر در حادثه تلخ اخیر، بر لزوم استمرار مسیر پیشرفت همکاری‌های دو کشور تاکید کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی از دست دادن رئیس جمهور جامع‌الاطرافی همچون شهید آیت الله رئیسی را سخت خواندند و فرمودند: به رغم این فقدان، اما حرکت کشور هیچ تغییری نخواهد کرد و همان روح علاقه و اطمینان میان ایران و قطر که در دوره رئیس جمهور فقید حاکم بود از طرف آقای دکتر مخبر ادامه خواهد داشت.

ایشان با اشاره به شرایط منطقه و تلاش دشمنان برای از بین بردن ثبات و آرامش خاطرنشان کردند: کشورهای منطقه یک گزینه بیشتر پیش روی ندارند و آن همراهی و همدلی با یکدیگر است.

تمیم بن حَمَد آل ثانی نیز در این دیدار با اظهار تسلیت به مناسبت درگذشت رئیس جمهور و همراهان وی گفت: روابط ایران و قطر همواره مستحکم بوده و این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.

امیر قطر تنها راه مقابله با تهدیدهای موجود در منطقه را همکاری و انسجام کشورهای منطقه دانست و افزود: ما هیچ حدی را برای گسترش روابط با ایران قائل نیستیم.

انتهای پیام/ 161

 

نظر شما
پربیننده ها